F
fuzzedup
Hallo,
Mijn moeder heeft ong. een week geleden zo'n 3=2 pakket afgesloten met o.a. 10 mb internet. En ik downloadde net iets en opeens zie ik dat ik met ong. 350 kpbs download, terwijl we eerst starter hadden. Nu is het al eens vaker gebeurd dat weeen paar seconden lang ietsjes sneller konden downloaden, maar dit bleef de hele tijd aan. Dus heb ik een snelheidstestje uitgevoerd en daar kwam uit dat downloaden op 10 mb zat en de upload op 1.5 mb dat strookt dus met dat 10 mb.
Maar het vreemde is dat we een nieuwe modem zouden krijgen, en bellen is nog niet eens geinstalleerd, anyway ik ben er wel blij mee...
edit: ook zouden we nieuwe software krijgen, en dat hebben we ook nig niet.

Mijn moeder heeft ong. een week geleden zo'n 3=2 pakket afgesloten met o.a. 10 mb internet. En ik downloadde net iets en opeens zie ik dat ik met ong. 350 kpbs download, terwijl we eerst starter hadden. Nu is het al eens vaker gebeurd dat weeen paar seconden lang ietsjes sneller konden downloaden, maar dit bleef de hele tijd aan. Dus heb ik een snelheidstestje uitgevoerd en daar kwam uit dat downloaden op 10 mb zat en de upload op 1.5 mb dat strookt dus met dat 10 mb.
Maar het vreemde is dat we een nieuwe modem zouden krijgen, en bellen is nog niet eens geinstalleerd, anyway ik ben er wel blij mee...

edit: ook zouden we nieuwe software krijgen, en dat hebben we ook nig niet.


dat gebeurt automatisch, het systeem ziet dat jou abonnement 10mb is maar dat je modem op XXmb draait en upload automatisch een nieuwe firmware naar je modem.