• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

3=2 pakket besteld 10 mb internet ineens nu al geactiveerd?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fuzzedup
  • Startdatum Startdatum
F

fuzzedup

Hallo,

Mijn moeder heeft ong. een week geleden zo'n 3=2 pakket afgesloten met o.a. 10 mb internet. En ik downloadde net iets en opeens zie ik dat ik met ong. 350 kpbs download, terwijl we eerst starter hadden. Nu is het al eens vaker gebeurd dat weeen paar seconden lang ietsjes sneller konden downloaden, maar dit bleef de hele tijd aan. Dus heb ik een snelheidstestje uitgevoerd en daar kwam uit dat downloaden op 10 mb zat en de upload op 1.5 mb dat strookt dus met dat 10 mb.

Maar het vreemde is dat we een nieuwe modem zouden krijgen, en bellen is nog niet eens geinstalleerd, anyway ik ben er wel blij mee... ;D

edit: ook zouden we nieuwe software krijgen, en dat hebben we ook nig niet. :o ;D
 
Het kan zijn dat jullie huidige modem niet geschikt is voor telefonie. Dat alvast de hogere Inet snelheid is geactiveerd is mooi meegenomen toch... ;)
 
Ja, het is modem van 3 jaar oud of iets dergelijks.

die snelheidsverhoging is echt mooi meegenomen, dat zeker. ;D
 
:D dat gebeurt automatisch, het systeem ziet dat jou abonnement 10mb is maar dat je modem op XXmb draait en upload automatisch een nieuwe firmware naar je modem.
 
hier hetzelfde, vorige week ofzo 16mbit, telefonie onbeperkt en tv Royaal + dvr besteld, zat op UPC Classic en had losse telefonie etc.. internet is al retesnel (na 2 daagies, moest wel modem resetten) maar wacht nog op de rest (vol spanning ;))
 
Terug
Bovenaan