• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

3=2 kan geen gebruik maken van de 60Mb halveer weken aktie?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter MagicOnline
  • Startdatum Startdatum
M

MagicOnline

Ik zie net dat FP60 de eerste 6 maanden 30,25 kost, dacht mooie deal.

Ik betaal nu voor 16Mb 40,50 dat is 486 euro per jaar, met de halveer aktie kost FP60 maar 56 euro meer voor een jaar.
Dat is maar 4,87 meer per maand, mooi UPC bellen!

Ik: Goedenmiddag ik zie dat FP60 de eerste 6 maanden half geld is
UPC: dat klopt meneer
Ik: kan dat ook in combinatie met mijn 3=2 pakket?
UPC: dat weet ik niet, dat moet ik even navragen heeft u een moment?
Ik: ja hoor.
Even wachten....
UPC: helaas dat kan alleen als je FP60 los besteld
Ik: Waarom? we hebben ook nog geen verhoging gehad en nu wil ik zelf upgraden en dan kan dat niet?
UPC: ja je kunt wel upgraden maar dan heb je geen korting.
Ik: lekker verhaal dan, nou ik weet voldoende... bedankt voor de informatie goedenmiddag
UPC: Goedenmiddag
Klik.

Waarom worden de 3=2 pakketten steeds maar achter gesteld en moeten wij overal meer voor betalen?
 
actievoorwaarden:
Aanbiedingen uitsluitend geldig voor nieuwe internet- of telefonie-abonnees en voor bestaande abonnees die een extra product afnemen en geen product opzeggen. De aanbieding is geldig t/m 7 juni 2009.

Had je dus kunnen weten...
 
MagicOnline zei:
Waarom worden de 3=2 pakketten steeds maar achter gesteld en moeten wij overal meer voor betalen?

Steeds?

Toch nog maar één keer?
En er moet nog een verhoging gedaan worden voor de zomer.
Dus voor 21 juni weten we meer.... ;)
 
Dat kan wel zijn maar ik bedoel dit:

3=2 Internet 16 + Bellen Onbeperkt (gratis royaal)
12x 40,50 + 12x 15 = 666 per jaar

Internet 25 & Bellen Onbeperkt (en losse royaal)
6x 30,25 + 6x 60,50 + 12x 9 voor royaal = 652 per jaar = goedkoper

Internet 25 krijgt ook verhoging van de zomer dus dan heb je nog meer voordeel voor minder geld.
En het zijn jaar contracten dus je kan na een jaar gewoon verlagen en als er weer een leuke aanbieding is upgraden

3=2 klanten worden dus gewoon genaaid, ze kunnen met geen enkele aanbieding meedoen.
Dit terwijl alle andere losse diensten en of pakketten wel korting krijgen!

Aan het einde van mijn 3=2 of moet ik zeggen 2=3 dan neem ik gewoon een andere losse diensten als er niets veranderd...
Dan ben je bij UPC goedkoper uit en heb je meer snelheid.
 
MagicOnline zei:
Dat kan wel zijn maar ik bedoel dit:

3=2 Internet 16 + Bellen Onbeperkt (gratis royaal)
12x 40,50 + 12x 15 = 666 per jaar

Internet 25 & Bellen Onbeperkt (en losse royaal)
6x 30,25 + 6x 60,50 + 12x 9 voor royaal = 652 per jaar = goedkoper

Internet 25 krijgt ook verhoging van de zomer dus dan heb je nog meer voordeel voor minder geld.
En het zijn jaar contracten dus je kan na een jaar gewoon verlagen en als er weer een leuke aanbieding is upgraden

3=2 klanten worden dus gewoon genaaid, ze kunnen met geen enkele aanbieding meedoen.
Dit terwijl alle andere losse diensten en of pakketten wel korting krijgen!

Aan het einde van mijn 3=2 of moet ik zeggen 2=3 dan neem ik gewoon een andere losse diensten als er niets veranderd...
Dan ben je bij UPC goedkoper uit en heb je meer snelheid.
Royaal voor 9euro? En 25mb ook een verhoging? Speciale pakketten zoals de 8mb blijven nog wel staan hoor.
 
1. Je berekening klopt niet. Royaal is €9,50 en niet €9,-. Dit brengt het bedrag op €658,50 in een jaar.

2. Waarom uberhaupt de vergelijking met een tijdelijke actie (halveerweken)? Van magazines tot mobiele abonnementen, de aanbieder heeft altijd wel een lokkertje om nieuwe klanten te werven en dat zal altijd zo blijven. Daarom geen eerlijke vergelijking.

3. De keus voor een standaard STB is sowieso onvoordelig als je ook Onbeperkt bellen neemt omdat je voor hetzelfde bedrag een DVR hebt. Daar kom je met je losse abonnement dan helemaal niet meer aan...

4. Tenzij je uit eigen principes geen DVR wilt maar een gewone box. In dat geval zal het verschil je ook niet uitmaken. Als het om het geld gaat dan maak je gewoon niet de voordeligste keuze. Volgens mij was er een soortgelijke opmerking elders in het forum.
 
Hmmm, ik ben gisteren gebeld door UPC en die mevrouw vertelde mij dat ik zowel recht het op een half jaar voor de halve prijs (extreme -> fiber) en 3=2 (we hebben op dit moment nog extreme, telefonie en het oude digitale tv pakket los, dus geen combinatie pakket). Deze mevrouw heeft mij dus een beetje voorgelogen?
 
nick1 zei:
Deze mevrouw heeft mij dus een beetje voorgelogen?
Je voldoet iig niet aan de voorwaarden om gebruik te kunnen maken van de promotie halveerweken...
 
Gisteren voor de tweede keer FP aangevraagd, was de eerste keer zoals gewoonlijk weer niet goed opgevoerd.
Op de een of andere manier kan een bestelling nooit in 1x goed gaan.

Maar werd mij ook aangeboden gebruik te maken van de halveer weken ( als reeds bestaande klant )
Dus dat het alleen voor nieuwe klanten geld gaat niet echt op.
Ligt er volgens mij gewoon net aan welke medewerker je aan de lijn hebt.

Heb het aanbod afgeslagen aangezien ik per saldo vooordeliger uitkom op de lange termijn ( lees jaarjcontract ) met de 3=2 regeling.
 
Jan Kees zei:
Dus dat het alleen voor nieuwe klanten geld gaat niet echt op.
Dat zegt toch ook niemand?

Voorwaarden halveerweken:
Deze aanbiedingen gelden voor nieuwe abonnees en voor bestaande abonnees met een digitale televisie-, internet- of telefonieabonnement die overstappen naar een hoger abonnement.

Bestaande abonnees met een UPC Voordeelpakket Internet en Bellen komen uitsluitend in aanmerking voor de aanbiedingen voor UPC Digitale TV of het UPC Op Maat Pakket.

Bestaande abonnees met een UPC Op Maat Pakket komen uitsluitend in aanmerking voor de aanbiedingen wanneer zij overstappen naar een UPC Op Maat Pakket met een hogere internetsnelheid.

De aanbiedingen zijn geldig van 18 mei t/m 7 juni 2009.

Ik zie overigens wel dat deze onlangs zijn aangepast...
 
Terug
Bovenaan