M
MagicOnline
Ik zie net dat FP60 de eerste 6 maanden 30,25 kost, dacht mooie deal.
Ik betaal nu voor 16Mb 40,50 dat is 486 euro per jaar, met de halveer aktie kost FP60 maar 56 euro meer voor een jaar.
Dat is maar 4,87 meer per maand, mooi UPC bellen!
Ik: Goedenmiddag ik zie dat FP60 de eerste 6 maanden half geld is
UPC: dat klopt meneer
Ik: kan dat ook in combinatie met mijn 3=2 pakket?
UPC: dat weet ik niet, dat moet ik even navragen heeft u een moment?
Ik: ja hoor.
Even wachten....
UPC: helaas dat kan alleen als je FP60 los besteld
Ik: Waarom? we hebben ook nog geen verhoging gehad en nu wil ik zelf upgraden en dan kan dat niet?
UPC: ja je kunt wel upgraden maar dan heb je geen korting.
Ik: lekker verhaal dan, nou ik weet voldoende... bedankt voor de informatie goedenmiddag
UPC: Goedenmiddag
Klik.
Waarom worden de 3=2 pakketten steeds maar achter gesteld en moeten wij overal meer voor betalen?
Ik betaal nu voor 16Mb 40,50 dat is 486 euro per jaar, met de halveer aktie kost FP60 maar 56 euro meer voor een jaar.
Dat is maar 4,87 meer per maand, mooi UPC bellen!
Ik: Goedenmiddag ik zie dat FP60 de eerste 6 maanden half geld is
UPC: dat klopt meneer
Ik: kan dat ook in combinatie met mijn 3=2 pakket?
UPC: dat weet ik niet, dat moet ik even navragen heeft u een moment?
Ik: ja hoor.
Even wachten....
UPC: helaas dat kan alleen als je FP60 los besteld
Ik: Waarom? we hebben ook nog geen verhoging gehad en nu wil ik zelf upgraden en dan kan dat niet?
UPC: ja je kunt wel upgraden maar dan heb je geen korting.
Ik: lekker verhaal dan, nou ik weet voldoende... bedankt voor de informatie goedenmiddag
UPC: Goedenmiddag
Klik.
Waarom worden de 3=2 pakketten steeds maar achter gesteld en moeten wij overal meer voor betalen?
