A
ae86
Ik ben nu al 2 weken aan het wachten op een HD reciever 
Op het moment dat de opdracht bevestigd is was ook mijn oude digtale signaal weg, en dat wordt pas hersteld door installatie van de hd reciever, lekker handig als je een slecht analoog signaal hebt.
Dus maar nu al 2 weken geen digitaal signaal
En bij de helpdesk zeggen ze, het is nog geen 10 werkdagen
En verders, wacht nog een paar dagen af, oude digitaal signaal herstellen kon ook niet. en verders wilde hij niets voor me doen.
De vorige levering was toch echt binnen 4 dagen.
Is dit een normale gang van zaken? dit is mijn eerste keer dat ik de klanten service nodig heb in 9 jaar tijd, maar geeft mee meteen al een gevoel dat ik allleen ken van verhalen over UPC.
Jos

Op het moment dat de opdracht bevestigd is was ook mijn oude digtale signaal weg, en dat wordt pas hersteld door installatie van de hd reciever, lekker handig als je een slecht analoog signaal hebt.
Dus maar nu al 2 weken geen digitaal signaal

En bij de helpdesk zeggen ze, het is nog geen 10 werkdagen

En verders, wacht nog een paar dagen af, oude digitaal signaal herstellen kon ook niet. en verders wilde hij niets voor me doen.
De vorige levering was toch echt binnen 4 dagen.
Is dit een normale gang van zaken? dit is mijn eerste keer dat ik de klanten service nodig heb in 9 jaar tijd, maar geeft mee meteen al een gevoel dat ik allleen ken van verhalen over UPC.
Jos

