• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

3 1/2 weken levertijd hd reciever normaal ?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter ae86
  • Startdatum Startdatum
A

ae86

Ik ben nu al 2 weken aan het wachten op een HD reciever :-\
Op het moment dat de opdracht bevestigd is was ook mijn oude digtale signaal weg, en dat wordt pas hersteld door installatie van de hd reciever, lekker handig als je een slecht analoog signaal hebt.
Dus maar nu al 2 weken geen digitaal signaal >:(
En bij de helpdesk zeggen ze, het is nog geen 10 werkdagen :gestoord2:
En verders, wacht nog een paar dagen af, oude digitaal signaal herstellen kon ook niet. en verders wilde hij niets voor me doen.
De vorige levering was toch echt binnen 4 dagen.
Is dit een normale gang van zaken? dit is mijn eerste keer dat ik de klanten service nodig heb in 9 jaar tijd, maar geeft mee meteen al een gevoel dat ik allleen ken van verhalen over UPC.

Jos
 
Re: 2 weken levertijd hd reciever normaal ?

Vreemd dat het signaal op de bestaande box meteen weg is?
Dat is volgens mij toch echt niet de bedoeling.

Ik kreeg mijn HD box na een week denk ik, misschien 8 dagen of zo.
Tot die tijd deed de oude box het gewoon prima.
Nieuwe box deed het 5 minuten na aansluiten en dat was netjes.
Daar lees ik ook hele andere verhalen over....
 
Re: 2 weken levertijd hd reciever normaal ?

Afijn weer ontopic, kan dacht ik 10 werkdagen duren voordat je box eris, daarna moet je belllen naar speciaal nummer en kan je de box aktiveren, wel apart dat ze het signaal van je box al weg is dit zou pas moeten na de aktivatie van je hd box.
 
Re: 2 weken levertijd hd reciever normaal ?

Was eea verkeerd gegaan, en ze konden het wel weer activeren , dit duurde 3 dagen ??.
Maar met in mijn achterhoofd een grote logge organisatie dacht ik, een paar dagen is niet erg en dan is de HD box binnen en heb ik weer beeld
Na 2 weken begint het toch te vervelen, 1500 euro voor nieuwe Tv en dan een belabbert analoog beeld.
 
Re: 2 weken levertijd hd reciever normaal ?

ik heb ook 2 weken geleden de HD-DVR besteld dus zit ook al ff te wachten. Waarschijnlijk komt het doordat ze de nieuwe boxen gaan uitleveren. Ik wil perse de cisco dvr en dit werd beloofd door de medewerker. Heb ook gezegd dat, mocht ik de philips krijgen, deze gelijk retour gaat.
 
Re: 2 weken levertijd hd reciever normaal ?

zackary zei:
ik heb ook 2 weken geleden de HD-DVR besteld dus zit ook al ff te wachten. Waarschijnlijk komt het doordat ze de nieuwe boxen gaan uitleveren. Ik wil perse de cisco dvr en dit werd beloofd door de medewerker. Heb ook gezegd dat, mocht ik de philips krijgen, deze gelijk retour gaat.

Upc kan je beloven wat je wilt, maar dit hebben ze niet in hun hand, ze zullen eerst de oude vooraad philips hddvr's opmaken, dus je zal waarscheinlijk geen cisco krijgen maar gewoon de philips hddvr.
 
Re: 2 weken levertijd hd reciever normaal ?

Ik hoop dan toch dat ze een aantal philipsen in stock houden, want als mijn philips het ooit per ongeluk mocht begeven dan ruil ik deze niet graag in voor een Cisco box. :)
 
Re: 2 weken levertijd hd reciever normaal ?

Btw hoezo wil je geen philips? beter dan beter heb je niet, je hebt iedergeval 3 tuners, en het ondemand probleem is ook opgelost.
 
Re: 2 weken levertijd hd reciever normaal ?

zackary zei:
Heb ook gezegd dat, mocht ik de philips krijgen, deze gelijk retour gaat.

Ik zou die Philips dan éérst even uitproberen op je tv. Mocht je vervolgens geen problemen tegenkomen dan zou ik 'm lekker houden, simpelweg omdat ie beter is dan een Cisko. De Cisko heeft slechts 2 tuners aan boord, en zoals al eerder gemeld de Philips heeft er 3. Dit biedt aanmerkelijke voordelen.
 
Re: 2 weken levertijd hd reciever normaal ?

Devil-Strike.net zei:
Upc kan je beloven wat je wilt, maar dit hebben ze niet in hun hand, ze zullen eerst de oude vooraad philips hddvr's opmaken, dus je zal waarscheinlijk geen cisco krijgen maar gewoon de philips hddvr.

Zoals ik al zei, de philips gaat binnen de 7 dagen zichttermijn gewoon retour en probeer dan na een paar maanden alsnog een cisco te bemachtigen. 3 tuners gebruik ik toch niet en wil gewoon geen philips meuk in mijn huis.;D
 
Terug
Bovenaan