• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2x opstarten XP

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Jeronimo33
  • Startdatum Startdatum
J

Jeronimo33

Ik heb onlangs Windows XP Home edition geinstalleerd en iedere keer als ik de PC nu opstart, blijft hij hangen als het groene bewegend balkje onder in beeld komt. Hij doet dan verder niets meer en pas als ik hem geresset heb, doet hij het weer. Wie weet waar dat aan kan liggen en hoe ik dit oplos?
 
moederbord handleiding erbij pakken en kijken of je bios goed staat.(afgesteld volgens aanwezige hardware als agp/pci/usb/memory/ide etc. etc.)

Is je windows legaal? ben je beginner/ bel dan maar naar Microsoft, je hebt er immers voor betaald.
Succes met OS leren :6
 
Had je die problemen meteen na de installatie van XP home, of zijn ze gekomen na installatie van een ander programma of van extra hardware?
Je kunt eens proberen om de originele moederborddrivers te installeren ipv die van windows.
De drivers van je moederbord krijg je er meestal op een extra cd bij geleverd. je kunt ook naar de site van fabrikant van je moederbord gaan en daar de nieuwste drivers downloaden.
Deze zijn vaak beter dan die van windows zelf.
 
Terug
Bovenaan