B
Bianca!
Ik heb sinds deze week telefonie via de kabel. Monteur sloot maar 1 toestel beneden aan. Ik ging er vanuit dat dan alle toestellen in huis automatisch aangesloten waren. Niet dus. Ik heb inmiddels 5x met de helpdesk gebeld en geen bevredigend antwoord gekregen. Hoe sluit ik nu zelf mijn telefoons op de bovenverdieping aan
?? Zelfs een bevriende electricien wilde zich er niet aan wagen. Het antwoord van de helpdesk: bel maar wat kennissen af, die weten het vast wel. En bedankt!!!! :evil:
Kan iemand mij hier helpen
thanx!
?? Zelfs een bevriende electricien wilde zich er niet aan wagen. Het antwoord van de helpdesk: bel maar wat kennissen af, die weten het vast wel. En bedankt!!!! :evil: Kan iemand mij hier helpen
thanx!
ops: 