R
R1ch4rd
Hallo,
Ik heb UPC Extreme + telefonie,
nu is het zo dat ik op mijn kabelmodem (Arris TM502B) 2 telefoon uitgangen heb. de 2e telefoon uitgang werkt niet, beide toestellen los van elkaar geprobeerd op de 1e uitgang en dan werken ze wel.
iemand enig idee hoe ik deze aan de praat krijg?
Alvast bedankt.
Greetz
Ries
Ik heb UPC Extreme + telefonie,
nu is het zo dat ik op mijn kabelmodem (Arris TM502B) 2 telefoon uitgangen heb. de 2e telefoon uitgang werkt niet, beide toestellen los van elkaar geprobeerd op de 1e uitgang en dan werken ze wel.
iemand enig idee hoe ik deze aan de praat krijg?
Alvast bedankt.
Greetz
Ries

moet je een 2e lijn hebben dan? ik wil gewoon 2 telefoons op hetzelfde nummer gebruiken. of moet ik dan een splitter gaan gebruiken?!?