• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2e telefoon werkt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter R1ch4rd
  • Startdatum Startdatum
R

R1ch4rd

Hallo,

Ik heb UPC Extreme + telefonie,
nu is het zo dat ik op mijn kabelmodem (Arris TM502B) 2 telefoon uitgangen heb. de 2e telefoon uitgang werkt niet, beide toestellen los van elkaar geprobeerd op de 1e uitgang en dan werken ze wel.

iemand enig idee hoe ik deze aan de praat krijg?

Alvast bedankt.

Greetz

Ries
 
Hallo

Heb je voor de 2e lijn een abbo aan gevraagt
Anders werkt ie niet op de 2e lijn :)
 
novioclub zei:
Hallo

Heb je voor de 2e lijn een abbo aan gevraagt
Anders werkt ie niet op de 2e lijn :)


uhmm nee :embarassed: moet je een 2e lijn hebben dan? ik wil gewoon 2 telefoons op hetzelfde nummer gebruiken. of moet ik dan een splitter gaan gebruiken?!?
 
R1ch4rd zei:
uhmm nee :embarassed: moet je een 2e lijn hebben dan? ik wil gewoon 2 telefoons op hetzelfde nummer gebruiken. of moet ik dan een splitter gaan gebruiken?!?

Ja, lijn 2 werkt alleen als je een extra telefoonlijn besteld. Als je twee toestellen wilt aansluiten moet je met splitters werken. Let wel op dat telefoonsplitters soms voor ruis of lichte brom kan zorgen.
 
Mischa zei:
Ja, lijn 2 werkt alleen als je een extra telefoonlijn besteld. Als je twee toestellen wilt aansluiten moet je met splitters werken. Let wel op dat telefoonsplitters soms voor ruis of lichte brom kan zorgen.

ok top hartstikke bedankt, ik weet genoeg.
 
Mischa zei:
Ja, lijn 2 werkt alleen als je een extra telefoonlijn besteld. Als je twee toestellen wilt aansluiten moet je met splitters werken. Let wel op dat telefoonsplitters soms voor ruis of lichte brom kan zorgen.

Zou je ook met een telefooncentrale die nu gewoon op de kpn lijn is aangesloten kunnen werken. We hebben 4 lijnen waarvan 1 voor fax
 
Als het een telefooncentrale voor een analoge telefoonlijn is zou het gewoon moeten werken volgens mij.
Een isdn centrale werkt uiteraard niet.
 
Terug
Bovenaan