• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2e Mediabox werkt niet!

  • Onderwerp starter Onderwerp starter nzpdeklein
  • Startdatum Startdatum
N

nzpdeklein

Na het aanbod van UPC voor het gaan gebruiken van een 2e mediabox voor op mijn slaapkamer heb ik deze ontvangen en geprobeerd te installeren. De installatie ging geheel naar wens tot het moment dat er wordt gevraagd om een ogenblik geduld (blauwe scherm). De zenders zijn gezocht en het wachten is alleen nog op de laatste stap. Die gaat helaas niet verder. Hoe lang ik ook wacht. Heb al een paar keer de mediabox gereset maar dat mag niet baten. Mijn 1e mediabox aangesloten op de betreffende wandcontactdoos en daarmee prima beeld, alle zenders te verkrijgen. De 2e mediabox geprobeerd beneden te installeren maar ook daar kwam de installatie niet voorbij het blauwe (evengeduld) scherm op het eind van de installatie.
Heeft iemand dit probleem ook en/of weet er iemand een oplossing voor zonder dat er een mannetje moet komen om de box WEER om te ruilen. Dit is namelijk ook al een keer gedaan.
Alvast bedankt voor jullie reactie! :)
 
Hoelang heb je gewacht?

Kan toch wel tot 72 uur duren voordat de box werkt?
OK, dat is niet handig maar het is niet anders.
Wil je niet zolang wachten dan kan het, soms, wel eens helpen om de HD te bellen.
Zij kunnen, soms, de nummers opnieuw invoeren/activeren.
 
Robert,

Dat van die 72 uur is een grapje neem ik aan? ???
En ja de helpdesk heb ik al eens gebeld maar ik word er een beetje moe van om steeds weer opnieuw daar te moeten wachten op een oplossing die er toch niet gaat komen...

Toch bedankt voor je (mega snelle) reactie :D
 
nzpdeklein zei:
Robert,

Dat van die 72 uur is een grapje neem ik aan? ???
En ja de helpdesk heb ik al eens gebeld maar ik word er een beetje moe van om steeds weer opnieuw daar te moeten wachten op een oplossing die er toch niet gaat komen...

Toch bedankt voor je (mega snelle) reactie :D

Hij maakt geen grap, het is nou eenmaal zo ;)
 
breen1969 zei:
Welkom in de wondere wereld die Upc heet ;)

Ja dat idee kreeg ik al een beetje. Heb het de afgelopen 3 maanden maar even zo gelaten en er staat dus nu een mediabox boven die niet gebruikt wordt maar waar wel elke maand voor betaald wordt. >:( Niels in UPC Wonderland.....! :'(
 
Je kan er maar beter meteen achteraan zitten, inplaats van het zo laten ;) Scheelt een hoop ergenis.
 
breen1969 zei:
Je kan er maar beter meteen achteraan zitten, inplaats van het zo laten ;) Scheelt een hoop ergenis.

Ja dat klopt, in het begin was er nog veel meer mis. Internet viel steeds uit en de telefoon dus ook. En beeld was vaak niet goed van de eerste mediabox. Maar toen die zaken verholpen waren (na 3 weken zeuren, klagen enzzz) had ik even geen puf meer voor een nieuw offensief vanwege die 2e medaibox... Was een beetje UPC-klantenservicemoe... :-\
 
3 maanden is wel heel erg lang!

Maar is het niet zo dat als nooit aangemelde box na verloop van tijd helemaal niet meer kan werken?
Wil je de strijd met de HD niet aangaan kan je altijd even een van de webcare medewerkers een persoonlijk berichtje sturen.
Wie weet kom je er met een van hen wel uit.
 
Terug
Bovenaan