T
Tjico30
Ik heb gisteren mijn tweede mediabox gekregen.
In eerste instantie liep alles goed na het aansluiten ,zenders werden geinstalleerd ed.
Nu doen niet alle zenders het goed en on demand werkt ook niet.
Ik moet nu dus opzoek naar een retour geschikte versterker omdat mijn huidige versterker dat niet is.
Beetje rondgekeken maar schrok een beetje van de prijzen.
Na een beetje op internet zoeken kwam ik versterkers van Konig tegen die meer binnen mijn budget vallen.
Zijn dit de goede versterkers ,zo ja welke kan het dan het beste aanschaffen.
20DB of 30DB ,met of zonder gain en slope of beter met actief retour kanaal.
Kan een coaxkabel ook NIET retour geschikt zijn (of splitters)?
De lengte van de kabel is ongeveer20 meter
In eerste instantie liep alles goed na het aansluiten ,zenders werden geinstalleerd ed.
Nu doen niet alle zenders het goed en on demand werkt ook niet.
Ik moet nu dus opzoek naar een retour geschikte versterker omdat mijn huidige versterker dat niet is.
Beetje rondgekeken maar schrok een beetje van de prijzen.
Na een beetje op internet zoeken kwam ik versterkers van Konig tegen die meer binnen mijn budget vallen.
Zijn dit de goede versterkers ,zo ja welke kan het dan het beste aanschaffen.
20DB of 30DB ,met of zonder gain en slope of beter met actief retour kanaal.
Kan een coaxkabel ook NIET retour geschikt zijn (of splitters)?
De lengte van de kabel is ongeveer20 meter