• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2e Mediabox aangevraagd (3,99)

Berichten
172
We zijn nu een klein jaartje verder, en heb besloten toch maar een 2e mediabox aan te vragen.

1) puur vanwege de betere kwaliteit van het signaal ten opzichte van Digitenne
2) upc is nu duidelijk, bestaand abo blijft gelijk, zelfde zenders en +3,99
3) vanwege enkele reakties op het forum dat men geen moeilijkheden ondervond

NOU, HAD IK DAT MAAR NIET GEDAAN !!!!

2 weken geleden aangevraagd via UPC.NL, vorige week gebeld voor alle zekerheid, uiteraard wist men van niets dus tegelijk dan maar bij de helpdeskmedewerker alsnog besteld, direct kreeg ik al weer argwaan want de medewerker begon ook gelijk over een ander abonnement, maar die wil ik niet, gewoon een 2e mediabox voor 3,99.

Gisteren een bevestigingsbrief ontvangen; uw box komt eraan > 3,99 + extra channelpack 2,00 >:(
EN OP MIJN HD-zenders GEEN BEELD en op EXTRA channels ook GEEN BEELD >:(

Gebeld met helpdesk 24 minuten, "ja, u heeft een oud abonnement en de 2e mediabox wordt dan een starterspack"
Gevraagd, hoezo starterspack, alles moet hetzelfde blijven, alleen een 2e mediabox svp van 3,99
En ik wil weer beeld op ALLE ZENDERS waar ik voor betaal, en niet ongevraagd mijn abonnement wijzigen !!

Moest men aan collega vragen, "ja, u heeft een oud abonnement, en u wordt overgezet naar een royaal-pack"
Gevraagd, hoezo royaal-pack, alles moet hetzelfde blijven, alleen een 2e mediabox svp van 3,99
En ik wil weer beeld op ALLE ZENDERS waar ik voor betaal, en niet ongevraagd mijn abonnement wijzigen !!

Nou, men wist het niet meer, belt u de service afdeling maar, 0800 nummer, verkoopster heeft beloofd alles terug te draaien, HD-zenders heb ik nu weer, EXTRA CHANNELS NOG NIET, en moet maar afwachten hoe deze soap weer verder verloopt

Ik heb FORRESTMA gisteren een PM gestuurd :embarassed:
 
2e Mediabox aangevraagd (3,99) , daarna weer DRAMA !!

Jeetje, dat is wel een vreemd verhaal zeg. Als je een extra box aanvraagt dan moet deze dezelfde kanalen hebben als de eerste box muv film1/sport1 en natuurlijk HD als de 2e box geen HD box is. Of je nou een Royaal pakket hebt of een oud ExtraChannelPack, je hoort het gewoon op de tweede box te krijgen. Ik weet zeker dat Forrestma iets voor je kan betekenen. Dat je werd doorverwezen naar het 0800 nummer vind ik ronduit merkwaardig en vreemd. Er zitten daar normaal enkel verkopers. Sommigen kunnen wel wat meer maar daar zitten ze er niet voor.
 
2e Mediabox aangevraagd (3,99) , daarna weer DRAMA !!

Geen antwoord gehad van UPC-medewerker Forrestma

GEEN beeld op een groot aantal zenders

Helpdesk 2x geprobeerd te bereiken, maar na minuten wachten wordt de verbinding verbroken.

WAT IS DIT TOCH VOOR EEN BEDRIJF >:(\
(dat zijn klanten zo in de kou zet die alleen maar gebruik willen maken van de geboden diensten)
 
2e Mediabox aangevraagd (3,99) , daarna weer DRAMA !!

Forrestma heeft meer te doen dan op deze site rondneuzen. Ik geef je wel gelijk, kon je ook lezen in het andere topic waar je dit ook geplaatst hebt. Ik zou toch wachten op een reactie van Forrestma.
 
2e Mediabox aangevraagd (3,99) , daarna weer DRAMA !!

Vlg. mij is een van de voorwaarden van een 2e mediabox dat je een recent abonnement hebt. Ik zie dat nu niet meer staan op de UPC site, maar ik weet zeker dat het er wel stond toen ik vorig jaar oktober een 2e mediabox nam.
 
Re: 2e Mediabox aangevraagd (3,99) , daarna weer DRAMA !!

jtech zei:
Vlg. mij is een van de voorwaarden van een 2e mediabox dat je een recent abonnement hebt. Ik zie dat nu niet meer staan op de UPC site, maar ik weet zeker dat het er wel stond toen ik vorig jaar oktober een 2e mediabox nam.

De vreemde voorwaarden van UPC in het verleden zijn dan ook teruggedraaid, en terecht !
De voorwaarden zijn nu zelfs erg duidelijk, vandaar mijn verzoek voor een 2e mediabox, dat UPC daar dan weer verkeerd mee omgaat is tekenend voor dit bedrijf.

===============
Volgens UPC.NL :

Overal in huis UPC Digitale TV bekijken? Dat kan. U kunt namelijk een extra mediabox aanvragen. Alle digitale zenders, Programma Gemist, premiums, complete series, documentaires, kinderprogramma’s van uw huidige abonnement kunt u dan op de extra mediabox bekijken.

Let op: een uitzondering hierop zijn: Film1 en/ of Sport1 in combinatie of als losse premium. Deze zenders zijn tegen betaling te verkrijgen op de extra mediabox. Daarbij worden de HDTV-zenders alleen doorgegeven op de televisie waarop u een UPC MediaBox – HDTV heeft aangesloten.
==========================
 
Re: 2e Mediabox aangevraagd (3,99) , daarna weer DRAMA !!

knuffa zei:
Forrestma heeft meer te doen dan op deze site rondneuzen. Ik geef je wel gelijk, kon je ook lezen in het andere topic waar je dit ook geplaatst hebt. Ik zou toch wachten op een reactie van Forrestma.

Wachten op een reaktie doe ik, misschien dat een collega van hem dit op kan pakken desnoods.

Het andere topic is een beetje ondergesneeuwd ben ik bang, vandaar nieuw topic.
 
Re: 2e Mediabox aangevraagd (3,99) , daarna weer DRAMA !!

knuffa zei:
Forrestma heeft meer te doen dan op deze site rondneuzen. Ik geef je wel gelijk, kon je ook lezen in het andere topic waar je dit ook geplaatst hebt. Ik zou toch wachten op een reactie van Forrestma.

:embarassed:
 
Re: 2e Mediabox aangevraagd (3,99) , daarna weer DRAMA !!

Hmmm, ik heb ook dat extrachannel pakket en Film1/Sport1. Aangezien ik te weinig films kijk om Film1 te verantwoorden wilde ik dit al laten omzetten naar Sport1 + Eredivisie (dat gaat dus - 7 euro + 10 euro qua mutatie zijn, lijkt me zo). Maar als ik deze chaotische bende weer zie incl. m'n eigen eerdere beroerde ervaringen met de UPC-administratie, stel ik deze stap nog maar even uit. Want dit betekent dus gewoon dat ik Royaal moet gaan kopen plus dat er dan stiekem toch zowel Film1 als etc.etc. wordt doorbelast terwijl inmiddels nix meer werkt.
 
Re: 2e Mediabox aangevraagd (3,99) , daarna weer DRAMA !!

Geen antwoord gehad van een UPC medewerker op het forum :embarassed:

Geen beeld nog op een deel van de zenders waarop ik geabonneerd ben (extra pack), hiervoor vanmorgen weer de helpdesk gebeld, uiteraard 15+ min. aan de lijn gehad, wordt binnen 24 uur geregeld volgens de medewerker, maar dat zei men 38 uur geleden ook, en er is niets veranderd >:(

Gisteravond nog een contactformulier ingevuld en op mail naar UPC gezet, direct antwoord dat het naar de juiste afdeling is doorgezet, maar nog geen antwoord ::)

2e mediabox nog niet binnen
 
Terug
Bovenaan