We zijn nu een klein jaartje verder, en heb besloten toch maar een 2e mediabox aan te vragen.
1) puur vanwege de betere kwaliteit van het signaal ten opzichte van Digitenne
2) upc is nu duidelijk, bestaand abo blijft gelijk, zelfde zenders en +3,99
3) vanwege enkele reakties op het forum dat men geen moeilijkheden ondervond
NOU, HAD IK DAT MAAR NIET GEDAAN !!!!
2 weken geleden aangevraagd via UPC.NL, vorige week gebeld voor alle zekerheid, uiteraard wist men van niets dus tegelijk dan maar bij de helpdeskmedewerker alsnog besteld, direct kreeg ik al weer argwaan want de medewerker begon ook gelijk over een ander abonnement, maar die wil ik niet, gewoon een 2e mediabox voor 3,99.
Gisteren een bevestigingsbrief ontvangen; uw box komt eraan > 3,99 + extra channelpack 2,00
EN OP MIJN HD-zenders GEEN BEELD en op EXTRA channels ook GEEN BEELD
Gebeld met helpdesk 24 minuten, "ja, u heeft een oud abonnement en de 2e mediabox wordt dan een starterspack"
Gevraagd, hoezo starterspack, alles moet hetzelfde blijven, alleen een 2e mediabox svp van 3,99
En ik wil weer beeld op ALLE ZENDERS waar ik voor betaal, en niet ongevraagd mijn abonnement wijzigen !!
Moest men aan collega vragen, "ja, u heeft een oud abonnement, en u wordt overgezet naar een royaal-pack"
Gevraagd, hoezo royaal-pack, alles moet hetzelfde blijven, alleen een 2e mediabox svp van 3,99
En ik wil weer beeld op ALLE ZENDERS waar ik voor betaal, en niet ongevraagd mijn abonnement wijzigen !!
Nou, men wist het niet meer, belt u de service afdeling maar, 0800 nummer, verkoopster heeft beloofd alles terug te draaien, HD-zenders heb ik nu weer, EXTRA CHANNELS NOG NIET, en moet maar afwachten hoe deze soap weer verder verloopt
Ik heb FORRESTMA gisteren een PM gestuurd
1) puur vanwege de betere kwaliteit van het signaal ten opzichte van Digitenne
2) upc is nu duidelijk, bestaand abo blijft gelijk, zelfde zenders en +3,99
3) vanwege enkele reakties op het forum dat men geen moeilijkheden ondervond
NOU, HAD IK DAT MAAR NIET GEDAAN !!!!
2 weken geleden aangevraagd via UPC.NL, vorige week gebeld voor alle zekerheid, uiteraard wist men van niets dus tegelijk dan maar bij de helpdeskmedewerker alsnog besteld, direct kreeg ik al weer argwaan want de medewerker begon ook gelijk over een ander abonnement, maar die wil ik niet, gewoon een 2e mediabox voor 3,99.
Gisteren een bevestigingsbrief ontvangen; uw box komt eraan > 3,99 + extra channelpack 2,00

EN OP MIJN HD-zenders GEEN BEELD en op EXTRA channels ook GEEN BEELD
Gebeld met helpdesk 24 minuten, "ja, u heeft een oud abonnement en de 2e mediabox wordt dan een starterspack"
Gevraagd, hoezo starterspack, alles moet hetzelfde blijven, alleen een 2e mediabox svp van 3,99
En ik wil weer beeld op ALLE ZENDERS waar ik voor betaal, en niet ongevraagd mijn abonnement wijzigen !!
Moest men aan collega vragen, "ja, u heeft een oud abonnement, en u wordt overgezet naar een royaal-pack"
Gevraagd, hoezo royaal-pack, alles moet hetzelfde blijven, alleen een 2e mediabox svp van 3,99
En ik wil weer beeld op ALLE ZENDERS waar ik voor betaal, en niet ongevraagd mijn abonnement wijzigen !!
Nou, men wist het niet meer, belt u de service afdeling maar, 0800 nummer, verkoopster heeft beloofd alles terug te draaien, HD-zenders heb ik nu weer, EXTRA CHANNELS NOG NIET, en moet maar afwachten hoe deze soap weer verder verloopt
Ik heb FORRESTMA gisteren een PM gestuurd

