R
rvroijen
3e emailadres niet bereikbaar
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag over het gebruiken van een extra emailadres bij quicknet.
Op de website van Ziggo heb ik een 3e emailadres aangemaakt.
Ik heb net geprobeerd een testmailtje te sturen maar ik krijg het vogende bericht terug:
The original message was received at Sat, 21 Feb 2009 11:46:17 +0100
from 82-217-174-194.cable.quicknet.nl [82.217.174.194]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<[email protected]>
(reason: 550 5.1.1 unknown or illegal alias: [email protected])
----- Transcript of session follows -----
... while talking to localstore.multikabel.net.:
>>> DATA
<<< 550 5.1.1 unknown or illegal alias: [email protected]
550 5.1.1 <[email protected]>... User unknown
<<< 554 5.5.0 No recipients have been specified.
Wat ik hieruit begrijp is dat het emailadres niet herkend wordt.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Ik heb tijdens het aanmaken van dit emailadres geen melding gekregen dat er iets niet goed zou zijn.
Alvast bedankt voor de hulp.
Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb een vraag over het gebruiken van een extra emailadres bij quicknet.
Op de website van Ziggo heb ik een 3e emailadres aangemaakt.
Ik heb net geprobeerd een testmailtje te sturen maar ik krijg het vogende bericht terug:
The original message was received at Sat, 21 Feb 2009 11:46:17 +0100
from 82-217-174-194.cable.quicknet.nl [82.217.174.194]
----- The following addresses had permanent fatal errors -----
<[email protected]>
(reason: 550 5.1.1 unknown or illegal alias: [email protected])
----- Transcript of session follows -----
... while talking to localstore.multikabel.net.:
>>> DATA
<<< 550 5.1.1 unknown or illegal alias: [email protected]
550 5.1.1 <[email protected]>... User unknown
<<< 554 5.5.0 No recipients have been specified.
Wat ik hieruit begrijp is dat het emailadres niet herkend wordt.
Heeft iemand een idee wat er aan de hand zou kunnen zijn?
Ik heb tijdens het aanmaken van dit emailadres geen melding gekregen dat er iets niet goed zou zijn.
Alvast bedankt voor de hulp.