R
ron65
Ik heb sinds vanavond alleen ruis op analoog en digitaal ook geen beeld meer is er storing in rotterdam ??
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zie mijn bericht in andere topic.FrenkieGangsta zei:Hallo,
Ik kom net van mijn schoonvader die ook geen Nederland 1, 2 en 3 op digitale tv meer heeft. Alle andere zenders zijn wel te ontvangen. Gisteren was er nog niets aan de hand. Is deze storing bekend?
7131 Lichtenvoorde