I
ikzeidegek
Sinds vanmorgen is de optie om via de ipad app naar 24 Kitchen te kijken eruit, het icoon is verdwenen.
Heb al opnieuw aangemeld, en de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.Geldt op mijn ipad, iphone en pc.
Alle andere zenders doen het wel gewoon.
Heeft iemand anders hetzelfde?
Heb al opnieuw aangemeld, en de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd.Geldt op mijn ipad, iphone en pc.
Alle andere zenders doen het wel gewoon.
Heeft iemand anders hetzelfde?

