• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

200 MB het is erg stil, is UPC er nog mee bezig.

Berichten
510
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Je hoort niks meer over 200/20 MB. Zijn ze er nog mee bezig.
De mensen praten alleen nog over H2.
Weet iemand hoe ver ze zijn. :)
 
Volgens mij is UPC helemaal niet bezig met 200MB/20MB verbindingen. :o want dat is wel een verekte snelle verbinding voor particulieren.
 
Re: 200Mb/s het is erg stil, is UPC er nog mee bezig.

kees-1953 zei:
Je hoort niks meer over 200/20Mb/s. Zijn ze er nog mee bezig. Weet iemand hoe ver ze zijn. :)

Niemand weet hoever UPC hiermee is... behalve UPC en natuurlijk de klanten die ineens wel die snelheid kunnen bestellen. Dat er wekelijks nieuwe gebieden bij komen is wel zeker. Dagelijks is men bezig de apparatuur geschikt te maken in de wijken. Hier is het helaas nog niet beschikbaar, maar goed, zolang we nog een leuke korting hebben ben ik toch niet van plan de snelheid aan te passen.

De mensen praten alleen nog over H2.

Is toch ook logisch? Dit is op het moment het belangrijkste (gezien de vele klachten omtrent de HB).
 
Aah Eindhoven, tja men moet de Philips isp van zich afhouden he. Ow , wacht.. die doen helemaal niks in die markt, ook stom.
 
Hier ook al een maandje 200/20. Ik woon in Zwijndrecht en dat is verder een kleine gemeente. Maar Dordrecht is wel wat groter en daar is het dan in sommige gebieden niet beschikbaar. Dat vind ik dan weer zo apart.

Ik haal overigens altijd de volle snelheid.
 
Ik heb het pakket met 200Mb besteld, een order bevestiging gekregen op 3 april.
Zit nu met een starters tv pakket alle kortingen zijn voorbij, wat nu.
Gevraag om alleen een uitbreiding tv pakket, dat ging niet volgens UPC.
Moest een heel pakket nemen met duur bellen.

Dus maar wachten dat Amsterdam aan de beurt is.
 
Je hoort er weinig van , maar werkt als een trein bij mij.

iig iets wat wel werkt ;)
 
Terug
Bovenaan