• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2 x MSN op 1 computer

  • Onderwerp starter Onderwerp starter b.rozema
  • Startdatum Startdatum
B

b.rozema

Ik wil graag 2 x msn op mn pc, 1 voor mij en 1 voor mn vrouw, hoe fix ik dat?
 
Dat wil niet, maar je vrouw kan toch een eigen netpaspoort aanmalen? O0
 
download een polygamy patch voor je versie van msn, beetje google-en op msn polygamy en je zult wel vinden
 
www.mess.be heeft het in een patch zitten dacht ik.
Wat ook gelijk de file blokkering ongedaan maakt voor verzenden enzo op msn7.
 
Ik bedoel 2 msn's tegelijk aan hebben op je pc!
 
Onslow zei:
Ik bedoel 2 msn's tegelijk aan hebben op je pc!

daz dus die polygamy patch!!

zie me bijlage ff dat ".TXT" weg halen (tiz wel voor msn 6.2 geloof ik)
 
Nou dat kan allemaal veel makkelijker, zet gewoon Windows Messenger aan, en MSN messnger 6.2 of 7.0 of zo...

Windows messnger vind je in je lijst met programma's en MSN installeer je natuurlijk gewoon via de site
 
Ik weet niet wat de reden is dat je 2*een MSN op je PC actief wilt hebben, maar

https://webmessenger.msn.com/

kan natuurlijk ook naast een reguliere MSN Client gebruikt worden.
 
Let op: ik wil 2x MSN 7.0 op mn pc draaien,onder 2 verschillede accounts...
Wie legt me uithoe ik dat doe, nu krijg ik de melding dat MSN al op mn pc staat namelijk!
Mischien in een andere map zetten????
 
Terug
Bovenaan