• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2 x invoeren Horizon bestelling en nog niks

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Godley
  • Startdatum Startdatum
G

Godley

Hoi, even een waardeloze service melden bij deze.

Op maandag 17-9 gebeld om de Horizon te bestellen, oke meneer alles is ingevoerd, 5a 10 werkdagen en een bevestigingsmail zult u ontvangen.
Na 2 dagen nog niets gezien kwa mail, bellen dus, ik zie geen bestelling staan meneer, weer invoeren.
Nu Zondag 23-9 weer gebeld omdat ik weer geen bevestigingsmail heb gekregen.
Goedendag meneer, nee ik zie geen order staan (gloeiende gloeiende :9) zal hem er weer inzetten voor de 3de keer, ik word hier zo moe van, kunnen ze nou niks goed doen daar ?????? :'(
Is er een mogelijkheid dat ik hem nu sneller krijg ....... nee helaas.
Vandaar dat ze me vrijdag belden om de monteurs afspraak te laten vervallen, zgn omdat de monteurs het niet aan konden, maar als niemand de box ontvangt hebben ze toch ruimte genoeg ????????
Ik kan me hier zo over opwinden, belachelijk en triest gewoon

Hopelijk kan iemand van UPC die dit leest me alsnog voorrang geven dat ik de box met spoed kan ontvangen, mede omdat ik zelf steeds moet bellen om de fouten van UPC te melden, deed ik dat niet dan kon ik een eeuwigheid wachten op de box blijkt nu.
Zo moeilijk om de goede knop te klikken om de order goed te plaatsen voor het personeel ????
3x bestellen is toch belachelijk
 
Hoi Godley,
Je bent helaas niet de enige bij wie het maar niet wilt lukken om een dienst af te nemen van UPC :-X
Ik probeer het al sinds 11 september en elke keer krijg ik weer te horen dat het goed gaat komen, ook nadat hij opnieuw in het systeem is doorgevoerd, maar kennelijk woon ik achter de HORIZON :laugh:, en kunnen ze mijn pc niet vinden om zelfs maar een bevestiging heen te sturen.......................
Ik kan wel overstappen op glasvezel maar daar kan ik niet twee of meer programma's tegelijk opnemen, was dat wel het geval geweest dan wist ik het wel :o
 
Terug
Bovenaan