G
Godley
Hoi, even een waardeloze service melden bij deze.
Op maandag 17-9 gebeld om de Horizon te bestellen, oke meneer alles is ingevoerd, 5a 10 werkdagen en een bevestigingsmail zult u ontvangen.
Na 2 dagen nog niets gezien kwa mail, bellen dus, ik zie geen bestelling staan meneer, weer invoeren.
Nu Zondag 23-9 weer gebeld omdat ik weer geen bevestigingsmail heb gekregen.
Goedendag meneer, nee ik zie geen order staan (gloeiende gloeiende
) zal hem er weer inzetten voor de 3de keer, ik word hier zo moe van, kunnen ze nou niks goed doen daar 
:'(
Is er een mogelijkheid dat ik hem nu sneller krijg ....... nee helaas.
Vandaar dat ze me vrijdag belden om de monteurs afspraak te laten vervallen, zgn omdat de monteurs het niet aan konden, maar als niemand de box ontvangt hebben ze toch ruimte genoeg
??
Ik kan me hier zo over opwinden, belachelijk en triest gewoon
Hopelijk kan iemand van UPC die dit leest me alsnog voorrang geven dat ik de box met spoed kan ontvangen, mede omdat ik zelf steeds moet bellen om de fouten van UPC te melden, deed ik dat niet dan kon ik een eeuwigheid wachten op de box blijkt nu.
Zo moeilijk om de goede knop te klikken om de order goed te plaatsen voor het personeel
?
3x bestellen is toch belachelijk
Op maandag 17-9 gebeld om de Horizon te bestellen, oke meneer alles is ingevoerd, 5a 10 werkdagen en een bevestigingsmail zult u ontvangen.
Na 2 dagen nog niets gezien kwa mail, bellen dus, ik zie geen bestelling staan meneer, weer invoeren.
Nu Zondag 23-9 weer gebeld omdat ik weer geen bevestigingsmail heb gekregen.
Goedendag meneer, nee ik zie geen order staan (gloeiende gloeiende

:'(Is er een mogelijkheid dat ik hem nu sneller krijg ....... nee helaas.
Vandaar dat ze me vrijdag belden om de monteurs afspraak te laten vervallen, zgn omdat de monteurs het niet aan konden, maar als niemand de box ontvangt hebben ze toch ruimte genoeg

??Ik kan me hier zo over opwinden, belachelijk en triest gewoon
Hopelijk kan iemand van UPC die dit leest me alsnog voorrang geven dat ik de box met spoed kan ontvangen, mede omdat ik zelf steeds moet bellen om de fouten van UPC te melden, deed ik dat niet dan kon ik een eeuwigheid wachten op de box blijkt nu.
Zo moeilijk om de goede knop te klikken om de order goed te plaatsen voor het personeel
?3x bestellen is toch belachelijk

