Ik zou graag willen weten of het mogelijk is om 2 digitale ontvangers (Cisco 8485 dvb) aan te sluiten op 1 tv. Dit omdat wij meerder programma’s willen op nemen die bv tegelijk beginnen. Ik ben zelf bezig geweest maar ik krijg het niet voor elkaar.Wat ik gedaan heb is de coaxkabel die in de digitale ontvanger gaat eruit gehaald daar een splitter opgezet deze weer in de ontvanger gezet en op de andere uitgang van de splitter een andere coaxkabel naar de 2e digitale ontvanger gezet maar ik krijg geen signaal. Op de1e ontvanger brand het groene retour lampje ( ik heb dus een retour signaal), op de 2e ontvanger knippert deze.
Alvast bedankt
Gr
Alvast bedankt
Gr