• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2 modems omwisselen lukt niet

  • Onderwerp starter Onderwerp starter albundy
  • Startdatum Startdatum
A

albundy

Hallo,

Ik ben nu al meer dan een jaar bezig met het volgende. Ik heb nog steeds 2 modems (1 voor internet en 1 voor telefonie). Het lukt mij niet om dat om te wisselen naar 1 modem. Elke keer weer een moeilijke HD / UPC winkel of ze hebben er geen zin in. Ik weet het echt niet maar mijn hoop is opgegeven. Het webcare team gemaild in september 2012 maar het enigste antwoord wat ik kreeg is de HD bellen. Abonnement "durf" ik ook niet meer te veranderen want dat gaat geheid weer fout.

Ik weet het nu niet meer maar als ik om mij heen vraag heeft niemand meer 2 modems. Helemaal opnieuw beginnen denk ik nu aan. Alles eruit en met KPN in zee gaan, alleen ik ben wel tevreden over het signaal en kwaliteit van beeld bij UPC. Alleen ik wil gewoon naar 1 modem en ook dat de administratie daarna gewoon in 1 keer klopt.

Groet,
Peter
 
@peter,
gewoon een nieuw abo nemen en even afwachten hoe dat verloopt, het gaat natuurlijk niet altijd fout en mocht het fout gaan dan even contact opnemen met esther van webcare en die regelt het dan wel voor je.
veel succes.
 
@rcs bedankt voor je positieve woorden ;)

Door alle ervaringen echt geen vertrouwen meer in UPC dan met name de administratieve afhandelingen. Contact met het webcare team leverde alleen maar op dat ik de HD moest bellen.

Ik had ook van de forumbezoekers geen oplossing verwacht hoor, ik wilde even mijn frustratie kwijt nadat iemand mij gisteren weer vertelde................"2 modems!!!!!, ik heb al heel lang 1 modem"

Ik ben toch aan het rondkijken, ik krijg zelfs een banner van KPN te zien op deze site..

Groet,
Peter
 
@peter,
je moet het natuurlijk allemaal zelf weten maar de HD beeldkwaliteit van upc is gewoon het beste, daar kan kpn en b.v. telfort echt niet aan tippen hoor, en kijk uit, je zit er gelijk een jaar aan vast hoor, je hebt wel een zichttermijn van 7 dagen maar die gaat in bij de aanvraag en niet bij de levering zoals bij upc. Zoek nou maar contact met esther van webcare en alles gaat goedkomen, 100% zeker weten. ;)
je moet natuurlijk wel even aangeven bij esther dat je wilt gaan opzeggen en dat je naar een andere provider aan het kijken bent omdat je dus bang bent dat je nieuwe abo niet goed gaat.
 
ik zou een pm wagen aan wecare hier op de site, ze hebben voor mij problemen goed opgelost. probeer het eens bij cas@upc
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de het webcare team al eens geprobeerd, hun antwoord zit nog in mijn box. De reactie was dat ik de HD moest bellen. Weinig hulp dus helaas.

Ik twijfel wel om over te stappen door de beeldkwaliteit van UPC want die is goed. KPN is wel een serieuze optie, ik ga nog wat ervaringen vragen. Ben al sinds MrZap bij UPC maar eigenlijk ben ik er nu even klaar mee.

Peter
 
albundy zei:
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb de het webcare team al eens geprobeerd, hun antwoord zit nog in mijn box. De reactie was dat ik de HD moest bellen. Weinig hulp dus helaas.

Vreemd. Klinkt niet als de webcare op dit forum.
 
je leest niet goed, ik heb aangegeven dat je moet zeggen dat je je abo wilt opzeggen en dat je gaat kijken naar een andere provider, dit is mijn laatste advies, bekijk het verder dan maar.
 
Maar aan de andere kant, deze twee modems doen wel precies wat ze moeten doen.
UPC gaat niet voor "de lol" iets wat goed werkt vervangen.
Een monteur sturen en de boel omwisselen kost gewoon geld.
 
Terug
Bovenaan