• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2 mnd abonnements geld terug?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter dutchphoto
  • Startdatum Startdatum
D

dutchphoto

Ik dacht daarover op dit forum ooit eens te hebben gelezen. Waar in de voorwaarden van Kwello staat dat? En waarop heeft dat betrekking? Telefoon, internet of beide? In het geval van telefonie zal dat weinig zin hebben als je (nog) geen abo betaald zoals ik.
 
Heeft te maken met telefonie.
Het duurt normaal ongeveer 1.5 maand on je KPN nummer te porteren naar je UPC account. Dus geven ze 2 maanden kado om je lekker te maken om deze moeite te doen. Heb ik ook gedaan. Nummer was echter al in 2 weken overgezet ;D. Dus heb nu lekker een gratis abbo van 2 maanden
 
dutchphoto zei:
Ik dacht daarover op dit forum ooit eens te hebben gelezen. Waar in de voorwaarden van Kwello staat dat? En waarop heeft dat betrekking? Telefoon, internet of beide? In het geval van telefonie zal dat weinig zin hebben als je (nog) geen abo betaald zoals ik.

Ik weet niet of het in de voorwaarden staat.
Wel heb ik een aantal maanden restitutie gehad, vanwege de vele storingen van internet.
Meestal moet dat minstens 4 uur achter elkaar zijn en dat een paar dagen .
Ik moet erbij zeggen, dat ik dan de helpdesk belde en zelf gevraagd heb om restitutie.
Dan werd ik doorverbonden en men kon mijn "geschiedenis"(het aantal malen dat ik de HD belde en de storingen niet mijn schuld waren) inzien.

Nadeel: je moet wel elke keer bij langdurige storingen de HD bellen (kosten € 0,10 pm plus de kosten van mobiel bellen).
Voordeel: aan blijven dringen ( op een nette manier) en voilà...netjes in mindering gebracht op de maandelijkse rekening.
 
Het omruilen van het modem bij mij moet al voldoende reden zijn, lijkt mij. Dat modem is omgeruild met als reden de vele problemen. Ik ga er maar eens een briefje aan wagen.
 
Terug
Bovenaan