• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2 kleine problemen met de Cisco 8485

  • Onderwerp starter Onderwerp starter andre1961
  • Startdatum Startdatum
A

andre1961

Ik heb sinds een maand of 2 de mediabox van Cisco (de8485). Op zich doet dat apparaat het goed, er zijn echter 2 kleine problemen mee:
- tijdens het schakelen tussen de zenders valt het geluid af en toe weg. Het drukken op de "tv" en de "upc" knop op de afstandsbediening brengt het geluid weer terug.
- tijdens het kijken van films via on demand valt regelmatig de ondertiteling weg. Via het menu krijg je dat dan weer terug maar soms gebeurt er bijna iedere minuut.

Kent iemand een oplossing voor deze problemen?

Alvast bedankt.
 
Voor wat betreft de wegvallende titels is de oplossing dat je de ondertitels aan/op Nederlands zet in het menu van de box. Dan loopt-ie weer als een zonnetje.
Geluidsprobleem weet ik niets van. Succes!
 
Wat betreft het weg vallen van het geluid weet ik geen oplossing zo snel, maar het wegvallen van de ondertiteling is simpel op te lossen

Druk op menu van de afstand bediening

Ga naar instellingen en druk ok => Voorkeursinstellingen OK => Taal ondertitels is hier uit Ga erop staan en druk 2 maal rechts Nu komt er Nederlands te staan Weer OK en UPC en probleem opgelost. Check ook de TV instellingen om te zien of het TV formaat goed staat ingesteld ;)
 
Ok, bedankt jongens. Dat van die ondertiteling zal ik eens proberen. Ik laat het nog even weten.
 
Ik heb de instelling aangepast, en inderdaad gaat de ondertiteling nu goed, en blijft goed.

Nu het incidentele wegvallen van het geluid bij het zappen nog fixen. Heeft iemand daar nog een idee over?
 
Terug
Bovenaan