A
andre1961
Ik heb sinds een maand of 2 de mediabox van Cisco (de8485). Op zich doet dat apparaat het goed, er zijn echter 2 kleine problemen mee:
- tijdens het schakelen tussen de zenders valt het geluid af en toe weg. Het drukken op de "tv" en de "upc" knop op de afstandsbediening brengt het geluid weer terug.
- tijdens het kijken van films via on demand valt regelmatig de ondertiteling weg. Via het menu krijg je dat dan weer terug maar soms gebeurt er bijna iedere minuut.
Kent iemand een oplossing voor deze problemen?
Alvast bedankt.
- tijdens het schakelen tussen de zenders valt het geluid af en toe weg. Het drukken op de "tv" en de "upc" knop op de afstandsbediening brengt het geluid weer terug.
- tijdens het kijken van films via on demand valt regelmatig de ondertiteling weg. Via het menu krijg je dat dan weer terug maar soms gebeurt er bijna iedere minuut.
Kent iemand een oplossing voor deze problemen?
Alvast bedankt.
