B
Bart
Bij Planet hebben we tot 21 juni (=opzegdatum) InternetPlusBellen (ADSL).
Bij UPC hebben we vorige week een Totaalpakket aangevraagd. Deze week wordt het kabelmodem toegestuurd en dan kun je direct internetten via de kabel.
Een maand lang beschikken we dan over twee internetverbindingen.
Hoe moet dat qua aansluiting?
ADSL-aangesloten laten samen met UPC, zodat je e-mails kunt versturen met zowel het Planet-account als het UPC-account? Of moet je kiezen bij het versturen van e-mails?
Of de stekker van Planet uit de router trekken omdat dit wellicht technisch niet mogelijk is?
Dank voor alle tips.
Bij UPC hebben we vorige week een Totaalpakket aangevraagd. Deze week wordt het kabelmodem toegestuurd en dan kun je direct internetten via de kabel.
Een maand lang beschikken we dan over twee internetverbindingen.
Hoe moet dat qua aansluiting?
ADSL-aangesloten laten samen met UPC, zodat je e-mails kunt versturen met zowel het Planet-account als het UPC-account? Of moet je kiezen bij het versturen van e-mails?
Of de stekker van Planet uit de router trekken omdat dit wellicht technisch niet mogelijk is?
Dank voor alle tips.

