2 facturen in 2 tussen weken tijd

A

ALPER

Ik heb 2 facturen achterelkaar gekregen met alleen 2 weken tussentijd van chello!! Op eentje staat laatste betaal datum 25 - 07 - 2002 ( 0k geen probleem, maar .... ) 2 weken erna komt er dus nog eentje waar op staat te betalen voor 6 - 08 - 2002 daartussen zit toch geen 1 maand!!
Ik heb 2 uur zitten w8 tot dat iemand van klantenservice zou opnemen maar dat is dus niet gebeurd!!! Ik betaal gewoon dat factuur niet! Ik ga niet achter hun zitten! Ze sturen zeker wel bericht ofzo, maar het is echt heel raar wat ze doen!!!!!
 

sylvester(rr)

Quality Member
Berichten
9.691
hey, dat is een tijdje geleden door UPC Nederland aangekondigd! (per e-mail naar GEBRUIKERSNAAM@chello.nl)
Het is de bedoeling dat je je chello-email ook gebruikt ;)
en je zal het (helaas voor jou) WEL moeten betalen tenzij je kennis wil maken met een deurwaarder ;D

BTW: Is dit echt zo'n geavanceerde vraag ?
confused.gif
 
C

Chello use

Hoewel je(ik) alles kunt zeggen over chello en upc is het toch hier waarschijnlijk toch bij jou iets niet goed gegaan.
Je hebt als het goed is een brief gekregen in juni.

Hierin stond heel veel bla bla en daardoor heb je het waarschijnlijk niet gezien. De kans bestaat ook dat je de brief niet gekregen heb maar ik acht de kans daarvoor klein.

Als het gaat om storingen of juist de oplossingen hiervan dan hoor je ze niet. (spreek uit ervaring zie verder)

Wil je de brief nogmaals lezen, kijk dan hier:
https://webnews.nld.chello.nl/group/chello.nl.announce/readerArticle.tpt/@overview@668@F@20@@ARTICLE/@article@676

Hou anders jezelf op de hoogte door de Chelloo.nl site regelmatig te bezoeken. Er staat hier sneller iets dan op
https://subscriber.chello.nl/support/status.html en meestal staat het er al helemaal niet.
Laatste real only members.chello.nl server probleem van 2 -3-4-5 augustus is bijvoorbeeld niet vermeld.

Wel krijg ik op 7 augustus een mail verzonden op 2 augustus een antwoord dat het nu opgelost is dhaaaaaaaaa lekker vlot.

Zelf heb ik ruim 1.5 jaar geen tot zeer slecht internet\tv gehad.
6 modems (COM21 en motorola) 9 verschillende monteurs, 57 Euro belkosten, 79 contactformulieren, 4 aangetekende brieven, nieuwe of andere tabs, nieuwe buurtkastconectoren, 2 nieuwe buurt- en centrale kastversterkers, 37 pingdagen(monitor),4 wandcontactdozen en nog veel meer ,zoals onzinnige opmerkingen (firewall, babyfoon, ip fouten en dns fouten) Is nu eindelijk door een oplettende monteur/leidinggevende Dhr Ferdinant een monteur van UPC zelf, (bij toeval)wakker geschrokken van mijn enorme waslijst van storingen/meldingen en de tijd de het al genomen had.
Deze persoon is sinds dat moment ook de enigste die ik nog vertrouw (beloften en werkzaamheden). Nadat hij bij mij langs is geweest (een dag te laat dat wel maar dat kwam door foutieve afspraak persooneel in Nijmegen a 25 euro ) heeft hij voor het eerst namens UPC oprechte verontschuldigingen aangeboden. (volgende dag een bloemetje ontvangen +) Hij is van onderaf begonnen en is niet eerder gestopt nadat de storing en de oorzaak verholpen was . Om de volgende 4 dagen kort te houden (rechtstreeks tel. nummer en mailadres gekregen) is geconcludeerd dat het niet dus bij mij liggen kon. Hij is samen met een goede monteur Henk J. M. alles wat vorige monteurs gedaan hebben na gaan lopen en al snel kwamen ze bij het (opnieuw) pulsen van de kabels. En... Graven dus, 3 meter van de buurtkast.. tada! een krimverbinding die allang niet ,meer toegepast wordt. Na deze ertussen uit te hebben gesneden bleek deze gecorrodeerd te zijn en sterker nog hij was niet aangedraaid.
Voor de gehele wijk aansluiting zijn 28 nieuwe connectoren geplaatst. Op dit moment heb ik 3 modems in huis. 1 com21 aan mijn systeem 1 motorola blind afgetakt. En 1 nieuw buitenom gelegde Com21.
En je raad het al, na 1,5 jaar is er nu al 2 weken storings vrij internet... langer dan ooit tevoren.
Nu begint alleen het ge-emmer met UPC over restitutie...

Mijn conclusie na zoveel manieren van contact met UPC/Chello is

Bellen heeft geen zin als je niet doordraaft of juiste persoon krijgt wel kost het klauwen vol geld wachttijd (20 a 30 minuten) en ergenis want de persoon die er meestal alleen zit kan niet veel voor je doen als je echte problemen hebt.
Aangeven dat je iemand al gesproken hebt, werkt.
Laat je terug bellen soms doen ze het. Maar laat je zeker niet afwimpelen met ook ik hoor het wel, maak afspraken en laat de helpdesk je gegevens herhalen zodat je weet dat ze het noteren. (vooral je telnummer, heb alles gehad na gevraagd te hebben kunt u dit herhalen dat deze persoon dit niet kon)

Contactformulier simpel, van de 79 contactformulieren is geen 1 geweest die geholpen heeft. 90% is er wordt aan gewerkt, of dit
Wij hebben uw vraag via het feedbackformulier ontvangen. Hierover informeren wij u als volgt.
We hebben uit uw e-mail begrepen dat u minder goede ervaringen heeft opgedaan met onze services. Dit is niet in overeenstemming met de service die wij u als abonnee willen verlenen. Uiteraard streven wij op korte- en lange termijn naar optimale kwaliteit, zowel op technisch- als ook op serviceniveau. Wij willen u onze excuses aanbieden voor het ongemak.

En die termijn is dus heeeeeeel lang echter de oplossing is nog veel verder.

Gewone brief, hmm soms help het, is afhankelijk wat je schrijft en wie hem leest. Probeer altijd via supervisor.
Stop je accept giro in de brief ! als je echte problemen hebt. Dit vraagt om aandacht.

Aangeven te stoppen, no problem ze zijn je liever kwijt is mij gebleken

Bellen met andere nummers (van het bedrijf), werkt soms maar vaak niet.

Buurtonderzoek, maakt je sterk, ik was ook niet de enigste met de problemen, vraag monteur wie er allemaal op dezelfde kast zit.

Com21 heeft soms lange tijd nodig voor aanmelding en zoekt dan te lang door, reset je modem door hem van de voeding te halen.

Kijk mee met monteurs en vraag wat ze doen of gedaan hebben noteer de datums en de werkzaamheden (doe dit ook als je belt)
Vraag naar de meetwaarden en schrijf ze op, ook al snap je het niet gewoon doen.

en heb geduld.......je moet er veel van hebben.

UPC ..........pff

Ps. Ferdinant en Henk J bedankt.
 
L

Laurens

Als de bedragen die je moet betalen op zich wel correct zijn, dan zul je ze toch wel gewoon moeten betalen. Je kan ook de laatste factuur niet betalen, dan krijg je een herinnering. Het kan alleen wel zijn dat je dan een boete moet betalen, dat weet ik niet. (Als je via aut. incasso betaalt en het bedrag storneert via de bank, betaal je € 1.13 boete. Vanaf dat moment gaan ze er ook vanuit dat je in het vervolg via acceptgiro wil betalen.
Het kan ook zijn dat in de laatste factuur het bedrag van de voorlaatste factuur al zit opgenomen. Je hoeft dan alleen maar de laatste te betalen.
Er is net op upc.nl ook veel info gekomen over de factuur. Er staan nu heleboel faq's op en jouw geval zit er ook wel ergens bij dacht ik.
 
Bovenaan