• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2 e beeldscherm

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Joop
  • Startdatum Startdatum
Berichten
919
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Ik heb windows 7 . Ik heb een NViDIA videokaart. De 2 beeldschermen hebben beeld. Maar hoe kan ik nu op het andere beeldscherm werken met een ander programma. Ik kan niets instellen.
Wie kan mij op weg helpen.
Vast bedankt.
 
Klik met rechts op het bureaublad en kies voor Personalize (ik heb een Engelse Windows versie, dus ik kan niet exact zeggen hoe dat in de NL versie wordt genoemd). In het menu links kan je de monitorsettings aanpassen.

Wellicht heb je hier wat aan:

https://computertotaal.nl/software/21697-meer-computerplezier-met-twee-monitoren.html
 
jtech bedankt, ik ben nu wat verder gekomen.
 
jtech ik ben u toch wat verder. Ik kan kopieren naar het andere beeldscherm . verplaatsen met een toetscombinatie. Maar kan je nu ook een uitleg ergens over op het 2 e beeldscherm laten staan en dan met het eerste beeldscherm verder werken. Dat lukt mij nog niet. Of moet je daar een programma voor hebben.

Groet Joop
 
Heb je hier wat aan Joop?

Je moet dan gewoon met de muis de vensters op de plek zetten waar jij ze wil hebben.

9. Dupliceren of spreiden

In het scherm Schermresolutie kunt u kiezen tussen Deze beeldschermen uitbreiden of Deze beeldschermen dupliceren. In het laatste geval zult u op beide schermen exact hetzelfde zien. Kiest u voor Deze beeldschermen uitbreiden dan wordt de tweede monitor bij de eerste getrokken, zodat het totale werkoppervlak van het Windows Bureaublad groter wordt. Alleen wanneer u voor uitbreiden kiest, kunt u met de muis van het ene scherm naar het andere ‘oversteken’.

Bron: https://computertotaal.nl/software/21697-meer-computerplezier-met-twee-monitoren/2.html
 
Jtech het is gelukt. Prettig jaarwisseling. Goed gezondheid in 2012. Het begrijpen voor mij is wat moeilijker ik ben 75 jaar. Maar het werkt. Ik zit met mijn iPad je bericht te lezen en dan voer ik het uit. HARDSTIKKE bedankt

Groter Joop
 
Jij ook een prettige jaarwisseling Joop en het allerbeste, bovenal een goede gezondheid, toegewenst voor het nieuwe jaar.

PS: Je doet het nog prima voor je leeftijd hoor. Heel bewonderenswaardig dat je al dit soort zaken nog durft aan te pakken. Petje af! :6
 
Ik heb toch nog een vraag. 2 e beeldscherm werkt prima. Maar de vraag is , als ik met mijn muis naar mijn 2 e beeldscherm wil gaan, dan zie ik mijn niet. Moet ik veel schuiven en dan na het schuiven gaat hij naar mijn 2 e scherm. Wat doe ik of staat hier fout.
Groet Joop
 
Je kan maar op 1 manier vloeiend schuiven, namelijk bijvoorbeeld rechts scherm 1 uit naar scherm 2 en links scherm 2 uit naar scherm 1. Scherm 1 staat in deze opstelling links van scherm 2. Het kan zijn dat jouw schermen precies verkeerd om staan. De oplossing is dan om de schermen even van plaats te verwisselen.
 
Terug
Bovenaan