P
Premier
Hi,
Op zich ben ik tevreden over de HDDVR box. Zeker met bijvoorbeeld de Australian Open in Native HD. Dat ziet er echt goed uit.
Maar..... 2 dingetjes:
1. Als ik van een SD naar een HD zender schakel of andersom, dan duurt het vrij lang voordat ik beeld en geluid heb. Het switchen duurt zo'n 7 á 8 seconden. Terwijl HD naar HD of SD naar SD prima gaat. Is dit "normaal"? Ik heb een Pioneer KRL-37V televisie.
2. Ik heb geen signaal problemen, alles werkt goed en storingsloos. Maar als ik een programma via Uitzending Gemist terugkijk, dan loopt deze bijna altijd na een minuut of 20 vast. Soms ineens een freeze en dan is er geen beweging meer in te krijgen. En soms ineens beeld- en geluidstoringen totdat hij vastloopt in een freeze. Herkenbaar, anyone?
Thx,
Paul
Op zich ben ik tevreden over de HDDVR box. Zeker met bijvoorbeeld de Australian Open in Native HD. Dat ziet er echt goed uit.
Maar..... 2 dingetjes:
1. Als ik van een SD naar een HD zender schakel of andersom, dan duurt het vrij lang voordat ik beeld en geluid heb. Het switchen duurt zo'n 7 á 8 seconden. Terwijl HD naar HD of SD naar SD prima gaat. Is dit "normaal"? Ik heb een Pioneer KRL-37V televisie.
2. Ik heb geen signaal problemen, alles werkt goed en storingsloos. Maar als ik een programma via Uitzending Gemist terugkijk, dan loopt deze bijna altijd na een minuut of 20 vast. Soms ineens een freeze en dan is er geen beweging meer in te krijgen. En soms ineens beeld- en geluidstoringen totdat hij vastloopt in een freeze. Herkenbaar, anyone?
Thx,
Paul
