Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Volgens mij kan dat gewoon. Ik heb afgelopen week een abonnement afgesloten, en aan het einde van de aanmelding verscheen er een knop waarmee je nog een abonnement kon afsluiten. Kan overigens volgens mij bij alle providers. Als jij behoefte hebt aan 5 verschillende abonnementen op jou naam bij een en dezelfde provider, dan kun je die gewoon afsluiten.
Alles prima geregeld trouwens in mijn geval. Maandagavond abonnement met nummerbehoud afgesloten, dinsdag bericht dat nummerbehoud door de oude provider goedgekeurd was en woensdag simkaart + inloggegevens in de brievenbus. Kan alleen pas 8 november gebruik maken van abonnement i.v.m. de maand opzegtermijn bij de oude provider.
Ja, ik heb toevallig gisteren hierover gebeld naar Ziggo mobiel. Je kan maximaal 5 abonnementen afsluiten, met ook 5 verschillende rekening nummers waar de kosten worden afgeschreven.