• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2 abonnementen

Status
Niet open voor verdere reacties.
S

schonenberg

Raar iets

Ik heb tv en internet beide met een eigen klantnummer en de betalingen worden dus ook apart afgeschreven
Ik heb hier al eens over gebelt maar dat was normaal ?
Nu wil ik weten welke snelheid ik voor mijn internetabo heb en dan heb je dus een probleem Ziggo weet het niet want je heb geen los internet en tv abo dus wel , en dat houd dus in dat niemand kan vertellen welke snelheid heb
Na een test kom ik aan 61 mb
Als ik op de site kijk heb je een combi abo tv internet van 80 mb naar 90 mb
en al ik mijn abo,s optel betaal ik iets meer dan dan het z2 abo
Wie weet er duidelijkheid.te scheppen
 
Raar iets

Ik heb tv en internet beide met een eigen klantnummer en de betalingen worden dus ook apart afgeschreven
Ik heb hier al eens over gebelt maar dat was normaal ?
Nu wil ik weten welke snelheid ik voor mijn internetabo heb en dan heb je dus een probleem ziggo weet het niet want je heb geen los internet en tv abo dus wel , en dat houd dus in dat niemand kan vertellen welke snelheid heb
Na een test kom ik aan 61 mb
Als ik op de site kijk heb je een combi abo tv internet van 80 mb naar 90 mb
en al ik mijn abo,s optel betaal ik iets meer dan dan het z2 abo
Wie weet er duidelijkheid.te scheppen

Alleen een Ziggo medewerker zou je kunnen helpen, twee klantnummers is in dit geval niet normaal, wel als je meer dan 5 smartcards hebt.
Suc6 ermee.
 
Alleen een Ziggo medewerker zou je kunnen helpen, twee klantnummers is in dit geval niet normaal, wel als je meer dan 5 smartcards hebt.
Suc6 ermee.

Nee heb twee smartcards en ook ziggo snapt het niet en hebben geen idee hoe dat op te lossen
Ga dit alles op de mail zetten en ga betalen voor het ABO met een klantnummer wie weet word iemand wakker die wel weet hoe dit te regel
 
Heb je misschien twee bank/giro-rekeningnummers ?
 
Waarom zeg je beiden niet op en vraag je daarna een AIE aan (mits je dit wenst)?
 
hmm, heb je wel een mijn ziggo account ? daar moet staan wat voor abb je hebt?

of misschien betaal je alleen het internet deel aan ziggo, en het tv deel aan iemand anders ? (dat komt ook soms voor) zet even anders hier de 2 bedragen neer die je betaald.
 
hmm, heb je wel een mijn ziggo account ? daar moet staan wat voor abb je hebt?

of misschien betaal je alleen het internet deel aan ziggo, en het tv deel aan iemand anders ? (dat komt ook soms voor) zet even anders hier de 2 bedragen neer die je betaald.

Dat is juiste het kromme heb twee klant nummers bij ziggo een tv en een voor internet op hetzelfde adres , word van hetzelfde rekeningnummer afgeschreven Maar om dit samen op een klantnummer te zetten schijnt moeilijk te zijn ?
Ben inmiddels wel zover dat ik wel nu de juiste snelheid heb 90 mb
Heb het hele verhaal nogmaals naar ziggo gestuurd met de vraag of iemand dit kan bekijken en OPLOSSEN we wachten af
 
Goedemiddag Schonenberg,

Als je mij een PM stuurt met beide klantnummers inclusief adresgegevens, dan kan ik allicht mijn best voor je gaan doen.

Mocht het nodig zijn, laat het even weten!
 
Kan je niet contact opnemen met de administratie van de helpdesk, volgens mij kunnen die dat voor je regelen. Naast dat je 61mbit haalt en later 90mbit betekent het dat je Z2 idd hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan