• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

2é telefoonlijn Motorola SBV5121E modem

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Double J
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
D

Double J

Vraagje.

Een paar jaar geleden is Multikabel begonnen met het omwisselen van oude modems voor het type SBV5121E van Motorola.
Deze modems bezitten een aansluiting voor een tweede telefoonlijn.
Alleen is deze niet geactiveerd door Multikabel (Ziggo).
Gaarne zou ik deze lijn willen gebruiken voor een tweede toestel zoals telefoon / antwoordapparaat of Fax.
Is hier iemand die een idee heeft waneer deze lijn eindelijk vrijgegeven gaat worden.?
Of ben je dan verplicht een tweede nummer aan te vragen met alle bijkomende kosten.

Ik lees het wel weer................de groeten...:wink:
 
Tweede lijn kost 5.95 per maand (inclusief nummer) volgens de tarievenlijst Bij Casema heb je al de mogelijkheid om een tweede lijn te nemen, Multikabel nog niet zoals Tja schrijft, dat komt nog later dit jaar.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan