D
Double J
Vraagje.
Een paar jaar geleden is Multikabel begonnen met het omwisselen van oude modems voor het type SBV5121E van Motorola.
Deze modems bezitten een aansluiting voor een tweede telefoonlijn.
Alleen is deze niet geactiveerd door Multikabel (Ziggo).
Gaarne zou ik deze lijn willen gebruiken voor een tweede toestel zoals telefoon / antwoordapparaat of Fax.
Is hier iemand die een idee heeft waneer deze lijn eindelijk vrijgegeven gaat worden.?
Of ben je dan verplicht een tweede nummer aan te vragen met alle bijkomende kosten.
Ik lees het wel weer................de groeten...
Een paar jaar geleden is Multikabel begonnen met het omwisselen van oude modems voor het type SBV5121E van Motorola.
Deze modems bezitten een aansluiting voor een tweede telefoonlijn.
Alleen is deze niet geactiveerd door Multikabel (Ziggo).
Gaarne zou ik deze lijn willen gebruiken voor een tweede toestel zoals telefoon / antwoordapparaat of Fax.
Is hier iemand die een idee heeft waneer deze lijn eindelijk vrijgegeven gaat worden.?
Of ben je dan verplicht een tweede nummer aan te vragen met alle bijkomende kosten.
Ik lees het wel weer................de groeten...
