A
azzurri
Hoi,
Ondanks vele klachten die de ronde doen over het feit dat de helpdesk van UPC moeilijk bereikbaar is, heb ik dit nog nooit zelf ondervonden. Gezien het feit dat het netwerk in Amsterdam niet stabiel is, heb ik verscheiden malen moeten bellen met de 1ste lijns support desk en het langst dat ik ooit heb moeten wachten was 20 seconden. Voorlopig (klop ik gelijk maar af) hadden ze het altijd aan het rechte eind en kreeg ik een antwoord waar ik iets aan had in tegenstelling tot andere verhalen die ik hier heb gelezen.
Ik zelf was dan ook benieuwd of er mensen zijn die mindere ervaringen hebben gehad ?
Groetjes,
Azzurri
Ondanks vele klachten die de ronde doen over het feit dat de helpdesk van UPC moeilijk bereikbaar is, heb ik dit nog nooit zelf ondervonden. Gezien het feit dat het netwerk in Amsterdam niet stabiel is, heb ik verscheiden malen moeten bellen met de 1ste lijns support desk en het langst dat ik ooit heb moeten wachten was 20 seconden. Voorlopig (klop ik gelijk maar af) hadden ze het altijd aan het rechte eind en kreeg ik een antwoord waar ik iets aan had in tegenstelling tot andere verhalen die ik hier heb gelezen.
Ik zelf was dan ook benieuwd of er mensen zijn die mindere ervaringen hebben gehad ?
Groetjes,
Azzurri