1ste lijns support regio Amsterdam

A

azzurri

Hoi,

Ondanks vele klachten die de ronde doen over het feit dat de helpdesk van UPC moeilijk bereikbaar is, heb ik dit nog nooit zelf ondervonden. Gezien het feit dat het netwerk in Amsterdam niet stabiel is, heb ik verscheiden malen moeten bellen met de 1ste lijns support desk en het langst dat ik ooit heb moeten wachten was 20 seconden. Voorlopig (klop ik gelijk maar af) hadden ze het altijd aan het rechte eind en kreeg ik een antwoord waar ik iets aan had in tegenstelling tot andere verhalen die ik hier heb gelezen.

Ik zelf was dan ook benieuwd of er mensen zijn die mindere ervaringen hebben gehad ?

Groetjes,
Azzurri
 

René

Moderator
Berichten
9.478
Internet
  1. T-Mobile
Ik heb het ook eens gehad dat je belt en er meteen wordt opgenomen door de helpdesk. Je schrikt dan gewoon!

Als er een grote storing is willen mensen ook nog al eens de helpdesk bellen :D. En aangezien de wacht tijden dan kunnen oplopen zullen mensen daar altijd negatief over zijn aangezien ze verder misschien nooit bellen..
 

Meeuw

Forum Gebruiker
Berichten
2.497
Ik zou me wild schrikken als ik direct geholpen zou worden.
Al zal het -nu- ook wel veeeel rustiger zijn bij de helpdesk sinds het zo verschrikkelijk duur is.
Ik durf nu niet meer te bellen, te bang dat ik 50 minuten moet wachten om "er op gegooit" te worden. Dan zou ik pas echt pissed zijn...
 
A

Azzurri2

:P Ooit geprobeerd om een opheldering over je rekening te krijgen......Bijna onmogelijk (maar wel rekening sturen onder het motto cross services met bedragen oplopend tot honderden euros) Anyway, mocht je willen op de afdeling rekeningen te pakken krijgen, dan gaat dat niet errug veel geld kosten. Het begint al met een boodschap dat je de meeste vragen en daartoe behorende antwoorden over je rekening op de website van UPC kunt vinden tatarata, leuk idee, zouden al mijn gegevens daar ook te vinden zijn !!!? en ten tweede verbreekt de verbinding omdat het te druk is ('s ochtends, 's middags en 's avonds)
 
Bovenaan