• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

1Gbps down en up waar gebleven?

Berichten
951
Internet
  1. Ziggo
Digitale TV
  1. Ziggo
Voor de fusie had je symmetrische up en download snelheden bij zakelijk.
Pro dacht ik.

maar ik zie nu alleen nog maar 500/40 ???

oude link: https://web.archive.org/web/20140625095842/https://www.ziggozakelijk.nl/internet
 
En? Die snelheden gingen over het glasnetwerk van Ziggo, niet kabel. Groot zakelijke klanten zullen dat vast nog wel kunnen krijgen, buiten de normale portfolio om.
 
Over coax (docsis modems) is nooit een symmetrische snelheid aangeboden en al helemaal geen gigabit want dat gaat niet eens.
De grootst mogelijk symmetrische verbinding over docsis is: 245 / 245 Mbit/s
 
Bij upc kon je idd ook glasvezel krijgen als je er genoeg geld voor over hebt(3000+eu aansluit etc etc) dan nog aanzienlijk bedrag permaand.
 
Klopt alleen noemen ze dat geen UPC maar Priority Telecom
 
Het bestaat nog steeds hoor. Zie dit b.v.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
totaal zei:
Het bestaat nog steeds hoor. Zie dit b.v.

Ip reverse name zegt niets natuurlijk, die prio ip heb ik ook al maandje of 2a3. maar als bedrijf zijnde bestaat het niet meer dacht ik.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan