• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

192 TV staat open in Maart voor iedereen met Digital

  • Onderwerp starter Onderwerp starter Sjah
  • Startdatum Startdatum
Berichten
4.151
Digitale TV
  1. Ziggo
Kanaal 610, het staat nu al open, ook dus als je geen Royaal/Extra hebt, zie https://www.192tv.nl/

Of dit de zender wordt in Maart die op kanaal 13 te zien is, is afwachten...


Wel veel 4:3.... :laugh:
 
Alle muziek kanalen gaan open aldus coax.nl

Ook Lite TV, Slamtv , 538, TV Oranje, Djazz TV zullen werken.
 
Ja, ok tx. Wel vreemd dat nu alleen al 610 open staat, rest niet. Tevens, gaat het vrijdag open, of moeten we weer 'ns wachten tot de 1e dinsdag van de maand het manusje van alles dienst doet?
 
UPC biedt in de maand maart elf muziekzenders aan alle abonnees met digitale televisie

Lees: https://www.telecompaper.com/nieuws/upc-biedt-muziekzenders-in-maart--928001

Zal denk ik op dinsdag 5 maart gaan gebeuren.

Waarom 192TV dan al open is weet ik niet.
 
Welke van die zenders is het meest de moeite waard? LiteTV heb ik wel ns goeie verhalen over gelezen...
 
192TV is vooral muziek uit de oudere tijd :) !

Lite TV zend muziek uit van zowel oud als nieuwe tijd.

SlamTV en 538 is meer van deze tijd. (Maar welke bijna elke dag dezelfde muziek)

Djazz TV is echt alleen bestemd als je van Jazz houd.

DanceTrippin = Dans evenementen.

MTV Brand New, MTV Music 24 vind ik niet zulke goeie zenders maar dat is mijn mening.

VH1 Classic is trouwens wel leuk om te luisteren :)
 
LiteTV op kanaal 13 stond gisteren en vandaag lekker aan hier. Ideale muziekmix van oud en nieuw en geen reclame (behalve wat eigen promo's) erg fijn!

Overigens ook even op hun site gekeken alleen die is niet echt meer up to date qua top 30 en nieuwe tips en blogs en de link pagina heeft wat spam reacties. Een groot deel van de site lijkt in december voor het laatst bijgehouden te zijn (behalve dan de promo voor maart en de leuke actie.
 
Sjah zei:
Kanaal 610, het staat nu al open, ook dus als je geen Royaal/Extra hebt, zie https://www.192tv.nl/

Of dit de zender wordt in Maart die op kanaal 13 te zien is, is afwachten...


Wel veel 4:3.... :laugh:


Helaas iets van vroeger
Zie dat niet want in de meeste TV kan je dat oplossen . Mis je maar een kleine beetje van de bovenkant en onderkant .En deze muziek is lekker ontspannend .
 
Nou de muziekzenders zijn weer weg, logisch, maar missen doe ik kanaal 610 toch wel. Gooi die in basis ipv Mtv wat al jaren niks meer is. Maarja, dat is mijn mening.
 
Ja jammer .MTV is allang geen muziekzender meer .
Maar standaard is het alleen maar bij Caiway en paar kleine die nog in beheer van een gemeente zijn .
 
Terug
Bovenaan