- Berichten
- 4.151
- Digitale TV
- Ziggo
Kanaal 610, het staat nu al open, ook dus als je geen Royaal/Extra hebt, zie https://www.192tv.nl/
Of dit de zender wordt in Maart die op kanaal 13 te zien is, is afwachten...
Wel veel 4:3.... :laugh:
Of dit de zender wordt in Maart die op kanaal 13 te zien is, is afwachten...
Wel veel 4:3.... :laugh:
!