• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

13th Street en Sci-Fi Channel

  • Onderwerp starter Onderwerp starter denvug
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Verkeerde forum onderdeel. (ik dacht al YESSSS omdat het bij nieuws staat) als Den Bosch Ziggo is kan je denk ik lang wachten. ik wacht al een jaar op deze zenders. Ik denk eerder dat er een zizone 2 komt dan sci-fi/13 street.
 
Ja ik zou ook graag deze zenders in het digitale pakket zien, zit zoveel rommel in, ik zou zeggen gooi er wat uit en zet deze zenders erbij :cool:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan