• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

12 euro voor een wedstrijd?

  • Onderwerp starter Onderwerp starter whatu1tme2b
  • Startdatum Startdatum
W

whatu1tme2b

Hoi,

Sinds wanneer willen ze nu 12 euro (!!!) voor een voetbalwedstrijd vangen, als je die via UPC Live wilt bekijken? Ik keek zo af en toe nog wel eens live een voetbalwedstrijd uit de Eredivisie, maar dat gaat zo echt niet meer gebeuren. Allemachtig wat een idiote prijzen...Komt dat door Fox of door UPC?

Groeten.
 
Fox

Fox is een groot multimedia bedrijf met genoeg geld om rechten op te kopen voor een zender die ze hebben / op zetten en dan, omdat ze de enige zijn met uitzendrechten, kunnen vragen wat zij willen.
 
Daar zijn we mooi klaar mee dan...Snijden ze zich toch ook in eigen vingers, want ik zal die wedstrijden niet meer kijken. En dat deed ik af en toe in het verleden wel. Maar ja, zo'n mega-bedrijf ziet waarschijnlijk niet op mijn paar euro-tjes te wachten.
 
Hallo zeg... dus omdat het te duur is volgens een aantal klanten moet de mogelijkheid om een losse wedstrijd te bestellen maar compleet geschrapt worden?
 
Eigenlijk wel, deze prijsstelling draagt bij aan depressies.
Huh wat zeg ik nou, ik hoop dat je dit aanvoelt, denk dat er een kern van waarheid in zit. :laugh:
 
Creative Solution zei:
Hallo zeg... dus omdat het te duur is volgens een aantal klanten moet de mogelijkheid om een losse wedstrijd te bestellen maar compleet geschrapt worden?
Lees eens beter. Dat zeg ik niet. Hier wordt gesproken dat het zo duur is gemaakt omdat FOX liever heeft dat je een abbo neemt. Nou biedt dan de mogelijkheid niet aan. Ze maken zelf een keuze voor ons.
 
Och krijgen we dat gezeik weer. Jij quote een reactie van Jellert en wat staat er in die reactie? Lees zelf eens terug.

jellert zei:
Tja ze willen gewoon dat je een abbo neemt.......

Rodie zei:
Biedt de mogelijkheid dan niet aan. Punt.

Hoe moet ik dat dan anders interpreteren?

Biedt die mogelijkheid van losse wedstrijden dan niet aan. Tja, misschien weer een nieuwe taal ofzo?
 
Rodie zei:
Lees eens beter. Dat zeg ik niet. Hier wordt gesproken dat het zo duur is gemaakt omdat FOX liever heeft dat je een abbo neemt. Nou biedt dan de mogelijkheid niet aan. Ze maken zelf een keuze voor ons.

Ben je het er niet mee eens, kijk dan gewoon helemaal niet.

Ik snap hun strategie enigszins wel, ze willen zo snel mogelijk een hoop abonnees krijgen en daarbij het is voor FOX niet aantrekkelijk om losse wedstrijden te verkopen.
 
Terug
Bovenaan