• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

10Mbit besteld, 5Mbit gekregen :(

  • Onderwerp starter Onderwerp starter stuffie
  • Startdatum Startdatum
S

stuffie

Erg leuk, ik had op 11 januari 2011 via de website dus internet 10 aangevraagd, maar heb tot nu toe nog steeds internet 5. Zojuist gebeld, ik heb inderdaad 5 gekregen, 10 wordt niet meer geleverd. Ze geven toe dat ze niet hebben geleverd wat ik heb besteld en waar ik nu voor betaal.

Ik word er nog over gebeld.
 
Ben niet gebeld, maar hij doet het wel ineens. Heb nu internet 10, joepie.
 
Terug
Bovenaan