S
stuffie
Erg leuk, ik had op 11 januari 2011 via de website dus internet 10 aangevraagd, maar heb tot nu toe nog steeds internet 5. Zojuist gebeld, ik heb inderdaad 5 gekregen, 10 wordt niet meer geleverd. Ze geven toe dat ze niet hebben geleverd wat ik heb besteld en waar ik nu voor betaal.
Ik word er nog over gebeld.
Ik word er nog over gebeld.