C
Camstar
Sinds een week een Humax 5000 als opvolger voor mijn twee jaar oude samsung 360 die het heeft begeven.
Nu tegen een bijzonder probleem aangelopen:
Op mijn televisie (Sony KDF E50A11) werkt alles naar behoren. Ik heb de uitgang van de Humax ingesteld op 1080i, en dat wordt ook doorgegeven.
Wanneer ik de Humax echter aan de projector (Sony VPLHS10) aansluit is de maximale resolutie 720P (kan alleen tussen 576p en 720p kiezen), ook voor de HD kanalen :shock:.
Bij mijn andere HDMI spelers (Philips DVD en de pocornhour) wordt gewoon 1080i geaccepteerd.
De Samsung deedt het wel gewoon op 1080i op zowel de televisie als de projector.
Iemand een idee? Of is dit een software probleempje van de Humax?
Nu tegen een bijzonder probleem aangelopen:
Op mijn televisie (Sony KDF E50A11) werkt alles naar behoren. Ik heb de uitgang van de Humax ingesteld op 1080i, en dat wordt ook doorgegeven.
Wanneer ik de Humax echter aan de projector (Sony VPLHS10) aansluit is de maximale resolutie 720P (kan alleen tussen 576p en 720p kiezen), ook voor de HD kanalen :shock:.
Bij mijn andere HDMI spelers (Philips DVD en de pocornhour) wordt gewoon 1080i geaccepteerd.
De Samsung deedt het wel gewoon op 1080i op zowel de televisie als de projector.
Iemand een idee? Of is dit een software probleempje van de Humax?