• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

10 euro voor internet en bellen. Formele gevolgen ...?

Status
Niet open voor verdere reacties.
N

nikcob

Ik heb een aanbod gekregen van Ziggo om naast mijn huidig tv abonnement voor 10 euro internet en vast bellen te nemen. MAAR:
Het is mij nog steeds niet duidelijk of als je dit 10 euro contract afsluit er een nieuw contract ontstaat voor zowel TV als internet+vast bellen. Ik heb nu een standaard TV abo met eigen decoders en smartkaarten (18.70 per maand). Dit produkt bestaat niet meer dus heb ik de indruk dat ze met dit 10 euro aanbod mij een nieuwe TV contract aansmeren: als ik later het internet/bellen contract beeindig, ben ik ook genoodzaakt over te stappen naar de huidige duurdere pakketten voor TV. Ik wacht nog steeds op een "formeel" antwoord van Ziggo over de status van mijn bestaand TV contract na het afsluiten van deze "10 Euro deal".
 
Is het niet handiger deze vraag te stellen bij het reeds lopende draadje? Ik heb nu het gevoel dat dit vragen naar de bekende weg wordt omdat ik niets nieuws lees.
 
...Ik heb nu het gevoel dat dit vragen naar de bekende weg wordt omdat ik niets nieuws lees.
Als de weg bekend was zou ik de vraag zeker niet stellen: ik weet het antwoord nog niet, ook als ik de andere thread lees.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan