• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

1 week verder, hd nog steeds niet werkend, geen antwoord upc webcare.

  • Onderwerp starter Onderwerp starter fsleegers
  • Startdatum Startdatum
F

fsleegers

We zijn inmiddels meer dan een week verder sinds de befaamde rtl4 en 5 hd upgrade, sinds deze "upgrade" hebben wij op beide HDTV boxen geen hd ontvangst meer, (scherm blijft blauw, met slotjes in beeld) een mail naar upc en een PM op dit forum bleef onbeantwoord.

Dames en heren van de webcare, dit is geen manier om met klanten om te gaan, ik verwacht toch echt binnen 24 uur antwoord op deze situatie, want aan ons abonnement is niets veranderd!

Een week geen hd ontvangst, geen probleem opzich ware het niet dat deze zenders zon beetje het enige is dat hier normaliter aan staat, en sommige hd zenders houden er een compleet andere programmering op na dan de niet hd varianten.


Edit: probleem opgelost door webcare, volgens mij zijn ze wakker geworden na dit bericht. ::)
 
fsleegers zei:
........................
Dames en heren van de webcare, dit is geen manier om met klanten om te gaan, ik verwacht toch echt binnen 24 uur antwoord op deze situatie, want aan ons abonnement is niets veranderd!
................


Edit: probleem opgelost door webcare, volgens mij zijn ze wakker geworden na dit bericht.

(Klein gedeelte uit de posting van topic-starter)


Het is je toch zeker wel bekend dat de mensen van het webcare team dit alles geheel en al belangenloos voor ons doen, of uh was je dat niet bekend ......... :knuppel2:
 
3210 zei:
Het is je toch zeker wel bekend dat de mensen van het webcare team dit alles geheel en al belangenloos voor ons doen, of uh was je dat niet bekend ......... :knuppel2:
???
Het UPC webcareteam is een officieel UPC team.
 
Johnny54 zei:
???
Het UPC webcareteam is een officieel UPC team.

Dit klopt en is bekend, doch 'mensen' eisen tegenwoordig al dat er 'n webcareteam-medewerker klaar zit alvorens ze hun 'probleem' hebben gepost.
Eigenlijk zouden ze het liefste nog 'n persoonlijk medewerker tot hun beschikking hebben en dat gaat toch 'n beetje te ver....... (maar ja wie ben ik..?)
 
Terug
Bovenaan