F
fsleegers
We zijn inmiddels meer dan een week verder sinds de befaamde rtl4 en 5 hd upgrade, sinds deze "upgrade" hebben wij op beide HDTV boxen geen hd ontvangst meer, (scherm blijft blauw, met slotjes in beeld) een mail naar upc en een PM op dit forum bleef onbeantwoord.
Dames en heren van de webcare, dit is geen manier om met klanten om te gaan, ik verwacht toch echt binnen 24 uur antwoord op deze situatie, want aan ons abonnement is niets veranderd!
Een week geen hd ontvangst, geen probleem opzich ware het niet dat deze zenders zon beetje het enige is dat hier normaliter aan staat, en sommige hd zenders houden er een compleet andere programmering op na dan de niet hd varianten.
Edit: probleem opgelost door webcare, volgens mij zijn ze wakker geworden na dit bericht.
Dames en heren van de webcare, dit is geen manier om met klanten om te gaan, ik verwacht toch echt binnen 24 uur antwoord op deze situatie, want aan ons abonnement is niets veranderd!
Een week geen hd ontvangst, geen probleem opzich ware het niet dat deze zenders zon beetje het enige is dat hier normaliter aan staat, en sommige hd zenders houden er een compleet andere programmering op na dan de niet hd varianten.
Edit: probleem opgelost door webcare, volgens mij zijn ze wakker geworden na dit bericht.

