• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

1 juli: Arte weg van Amsterdamse analoge kabel, BBC World terug

  • Onderwerp starter Onderwerp starter pb1
  • Startdatum Startdatum
P

pb1

De Algemene Programma Raad heeft aangekondigd dat arte per 1 juli 2010 verdwijnt en dat daardoor BBC World hoogstwaarschijnlijk in Amsterdam terugkomt op de analoge kabel.
Lees verder...
 
Re: Arte weg van Amsterdamse analoge kabel, BBC World terug

site werkt niet? ;)
 
Re: Arte weg van Amsterdamse analoge kabel, BBC World terug

Zo dat was nog een omweg om op het juiste artikel te komen.
 
Re: Arte weg van Amsterdamse analoge kabel, BBC World terug

Gewoon een rotstreek van de moderator. >:( Ik zal geen nieuwtjes meer met jullie gaan delen, en je gaat maar zelf Googlen. :-X


Doei :'(
 
Re: Arte weg van Amsterdamse analoge kabel, BBC World terug

pb1 zei:
Gewoon een rotstreek van de moderator. >:( Ik zal geen nieuwtjes meer met jullie gaan delen, en je gaat maar zelf Googlen. :-X


Doei :'(

meen je dat nou? vreemd verhaal. Ik denk dat velen in de berichten geinteresseerd zijn hier zolang het maar UPC relevant is lijkt me. ???
 
De berichten van Piet zijn heel erg interessant. Echter heb ik 'm al eens gevraagd om niet in elk bericht naar zijn eigen weblog te verwijzen. Ik zie dat als spam. Het zijn regelmatig 'teasers' waardoor je als lezer naar zijn site gelokt wordt. Dit is een forum voor discussies. Het is niet de bedoeling dat je voor elk nieuwtje gaat verwijzen naar je eigen site, om daar vervolgens verder te discusseren. Tuurlijk mag je af en toe linken, geen enkel probleem, maar niet in elk bericht.
Omdat je je niet aan de afspraak hebt gehouden heb ik de url 'pietboon_wordpress_com' (tijdelijk?) geblocked. Ik vind het niet netjes dat je nu met andere links gaat werken, maar dat is je eigen keuze.
 
Ik weet dat de BBC dit graag wil.

Maar aan de andere kant, waarom niet gewoon eindelijk eens een analoog kanaal minder!?

Ik hoop dat TV5 Monde deze weg met UPC ook kan gaan inslaan trouwens.
 
Re: Arte weg van Amsterdamse analoge kabel, BBC World terug

pb1 zei:
Gewoon een rotstreek van de moderator. >:( Ik zal geen nieuwtjes meer met jullie gaan delen, en je gaat maar zelf Googlen. :-X


Doei :'(
Vind je reactie wel wat zwaar aangezet. Je kunt toch wel een balans vinden tussen nieuwsberichten met ons delen en de hoeveelheid links naar je blog. Ik zou het jammer vinden als je volledig stopt met nieuws posts.
 
bijna 1 juli mensen!

Iedereen in mijn dorp heeft kaarten ontvangen van UPC over de wijzigingen.
Ik heb geen kaart en geen mail gehad?

UPC vroeg mensen een email adres intevullen om alles via de mail te doen!
Nou dat mislukt mooi ;D

Morgen komt zender nummer 32 in mijn woonplaats.
Op naar de 90 !
krijgen we als reclame: neem nu UPC analoge tv en krijg 90 kanalen !
meer zenders dan bij digitale tv royaal. ???
 
davy16 zei:
bijna 1 juli mensen!

Iedereen in mijn dorp heeft kaarten ontvangen van UPC over de wijzigingen.
Ik heb geen kaart en geen mail gehad?

UPC vroeg mensen een email adres intevullen om alles via de mail te doen!
Nou dat mislukt mooi ;D

Morgen komt zender nummer 32 in mijn woonplaats.
Op naar de 90 !
krijgen we als reclame: neem nu UPC analoge tv en krijg 90 kanalen !
meer zenders dan bij digitale tv royaal. ???

Ik begrijp dat jij in ZHZ woont? Ik heb hier ook geen kaart ontvangen hoor, dat doen ze niet individueel bij het analoge pakket, er verdwijnt ook niks hè.

Zie hier voor een overzichtje! : https://www.rtvinfo.nl/freq/kabel/rijnmond/tv/index.php

Die 32 kanalen waren min of meer al 'bezet' op het netwerk..het is niet zo dat nu een kanaal wordt ' geanalogiseerd ten koste van'.... verbazen doet het me wel!

Aan zenders als Brava, TV5, Family 7 analoge kostbare bandbreedte opofferen, liever wordt UPC door de programmaraad gedwongen tot doorgifte dan dat ze met die aanbieders eruit komen voor digitale doorgifte, iets wat bij Ziggo geen enkel probleem blijkt. Ik heb de idee dat de programmaraad zenders als F7, Brava,TV5 ook niet zomaar in het basispakket had geadviseerd als UPC ze digitaal zou doorgeven.

Ik ga het niet over goede of slechte programma's van bovengenoemde programma's hebben, dat is heel subjectief, het zijn niche doelgroepen zenders dus lage kijkcijfers maar wel deel van het Nederlandse medialandschap!
 
Terug
Bovenaan