M
MKabel
Sinds een kleine 2 weken is de downloadsnelheid totaal ingestort hier. (1689 JB)
Ben sinds 1998 klant bij Multikabel,Sonera, Quicknet, Ziggo en hoe het niet allemaal al geheten heeft en altijd prima verbinding gehad.
Helpdesk steeds maar bellen .. maar ja.. wat je aan die figuren hebt weten de meesten hier zelf wel.
Vanmiddag monteur over de vloer, uiteraard was op dat moment de download prima in orde, heeft uit voorzorg evengoed een versterker ertussen geplaatst ivm toekomstige uitbreiding ziggo snelheid etc. (bekabeling was verder wel in orde)
monteur is net 10 minuten weg .. en snelheid zakt weer naar 1,5Mbit download.
Zijn er hier mensen aanwezig van ziggo die naar de CMTS kunnen kijken?
Lijkt er erg op dat een van mijn buren mijn hele snelheid om zeep helpt/overbelast.
(heb sinds die kleine 2 weken ook ander ipadres en channels namelijk)
Monteur vertelde mij dat er de laatste 2 weken idd van alles en nogwat s'nachts vervangen werd ivm toekomstige upgrade.
Ik heb een ZEER STERK vermoeden dat er hierbij iets niet goed gegaan is in de straat/wijk. Helaas heb je dan aan die clowns van de helpdesk ook niets.
Voor dindsdag staat weer een monteur gepland .. wat wil die doen ? nog een versterker plaatsen ? Waardes zijn goed, en waren dat voor de versterker ook al btw.
[edit] alle pc's vast bekabeld, allemaal zelfde belabberde snelheid, probleem ligt niet in huis, om die discussie even uit te sluiten
Ben sinds 1998 klant bij Multikabel,Sonera, Quicknet, Ziggo en hoe het niet allemaal al geheten heeft en altijd prima verbinding gehad.
Helpdesk steeds maar bellen .. maar ja.. wat je aan die figuren hebt weten de meesten hier zelf wel.
Vanmiddag monteur over de vloer, uiteraard was op dat moment de download prima in orde, heeft uit voorzorg evengoed een versterker ertussen geplaatst ivm toekomstige uitbreiding ziggo snelheid etc. (bekabeling was verder wel in orde)
monteur is net 10 minuten weg .. en snelheid zakt weer naar 1,5Mbit download.
Zijn er hier mensen aanwezig van ziggo die naar de CMTS kunnen kijken?
Lijkt er erg op dat een van mijn buren mijn hele snelheid om zeep helpt/overbelast.
(heb sinds die kleine 2 weken ook ander ipadres en channels namelijk)
Monteur vertelde mij dat er de laatste 2 weken idd van alles en nogwat s'nachts vervangen werd ivm toekomstige upgrade.
Ik heb een ZEER STERK vermoeden dat er hierbij iets niet goed gegaan is in de straat/wijk. Helaas heb je dan aan die clowns van de helpdesk ook niets.
Voor dindsdag staat weer een monteur gepland .. wat wil die doen ? nog een versterker plaatsen ? Waardes zijn goed, en waren dat voor de versterker ook al btw.
[edit] alle pc's vast bekabeld, allemaal zelfde belabberde snelheid, probleem ligt niet in huis, om die discussie even uit te sluiten