H
hamclassics
De afgelopen maanden loopt mij internet verbinding in de piek uren (na schooltijd/'s avonds/weekeind) ernstig terug.
De afgelopen 2 maanden daalt dit zelfs tot onder de 1,5 kbyte/s waardoor het gewoon onbruikbaar word (een pagina openen 13 minuten)
Ik heb eerst de helpdesl gebeld daar kreeg ik te horen dat het wel heel erg langzaam is maar dat de boel overbelast is en bla bla bla de technische dienst kreeg je als klant niet meer aan de telefoon en ik moest upc maar mailen.
Dus gemaild met de klacht, kreeg ik een of ander standaard mailtje waarin uitgelegt werd waarom het in de piekuren langzamer word en dat ze daar niets aan konden doen.
maar als het extreem slecht was moest je maar naar de technische dienst bellen (uhhhhhhhhh kregen we die niet meer aan de telefoon volgens de helpdesk
)
dus maar weer een mailtje gestuurd met wat meer uitleg en dat ik het toch wel heel vervelend vond dat ik grote delen van de dag weinig tot niks met internet kon doen en dat voor 47 euro per maand.
Daar kreeg ik als antwoord op dat ik mijn ip nummer en code van de modem moest mailen en dan gingen ze m'n aansluiting monitoren.
En hoewel ik toch direct de gevraagde gegevens gemaild heb, nooit meer wat gehoort.
Dus maar weer eens een mailtje gestuurd waarom ik niks hoorde.
Als antwoord,excuses u word binnenkort opgebeld door de technische dienst (wow)
Alleen nooit meer wat gehoort.
Dus maar weer eens een mailtje gestuurd (dit keer was hij niet zo vriendelijk meer)
Vandaag kreeg ik als antwoord dat het ze erg speet dat ik niet tevreden was met mijn internet aansluiting MAARRRRRRRRR........ en daar kwam het standaard mailtje weer over hoe het komt dat het allemaal mis gaat als het druk is.
Maar als het nou extreem slecht was moest ik maar naar de technische dienst bellen .
Ook coax heb ik reeds meer dan een maand geleden benadert maar van hun heb ik ook nooit meer wat gehoort.
IS ER NOG HOOP


De afgelopen 2 maanden daalt dit zelfs tot onder de 1,5 kbyte/s waardoor het gewoon onbruikbaar word (een pagina openen 13 minuten)
Ik heb eerst de helpdesl gebeld daar kreeg ik te horen dat het wel heel erg langzaam is maar dat de boel overbelast is en bla bla bla de technische dienst kreeg je als klant niet meer aan de telefoon en ik moest upc maar mailen.
Dus gemaild met de klacht, kreeg ik een of ander standaard mailtje waarin uitgelegt werd waarom het in de piekuren langzamer word en dat ze daar niets aan konden doen.
maar als het extreem slecht was moest je maar naar de technische dienst bellen (uhhhhhhhhh kregen we die niet meer aan de telefoon volgens de helpdesk

dus maar weer een mailtje gestuurd met wat meer uitleg en dat ik het toch wel heel vervelend vond dat ik grote delen van de dag weinig tot niks met internet kon doen en dat voor 47 euro per maand.
Daar kreeg ik als antwoord op dat ik mijn ip nummer en code van de modem moest mailen en dan gingen ze m'n aansluiting monitoren.
En hoewel ik toch direct de gevraagde gegevens gemaild heb, nooit meer wat gehoort.
Dus maar weer eens een mailtje gestuurd waarom ik niks hoorde.
Als antwoord,excuses u word binnenkort opgebeld door de technische dienst (wow)
Alleen nooit meer wat gehoort.
Dus maar weer eens een mailtje gestuurd (dit keer was hij niet zo vriendelijk meer)
Vandaag kreeg ik als antwoord dat het ze erg speet dat ik niet tevreden was met mijn internet aansluiting MAARRRRRRRRR........ en daar kwam het standaard mailtje weer over hoe het komt dat het allemaal mis gaat als het druk is.
Maar als het nou extreem slecht was moest ik maar naar de technische dienst bellen .
Ook coax heb ik reeds meer dan een maand geleden benadert maar van hun heb ik ook nooit meer wat gehoort.
IS ER NOG HOOP


