0900 nummer servicedesk alleen voor vaste telefoonlijn?

S

Speelman

Ooit nam ik een abonnement bij chello, omdat ik geen vaste telefoonaansluiting had en er ook geen wilde. Die wil ik nog steeds niet. Hoe kan het dan zo zijn dat ik de service desk met mijn mobieltje via een 0900 nummer moet bereiken? Een nummer dat door alle grote netwerkaanbieders in de ban is gedaan en mij bij Telfort in plaats van de door UPC beloofde 10 cent maar liefst 1 Euro 25 per minuut kost. Dit wist ik niet...Midden in het gesprek met de servicemedewerker werd de verbinding verbroken wegens teweinig beltegoed.

Dit vind ik ronduit een enorme blunder, een teken van matig denken. Chello, die de kabel aanprijst tegenover zijn concurrenten die gebruik maken van de vaste telefoonlijn, laat mensen juist alleen maar via die telefoonlijn met hun hulpdienst bellen? En laat mensen die mobiel geholpen willen worden in de kou staan? Absurd en de omgekeerde wereld... ???

Het 0900-nummer van de servicedesk moet gauw verdwijnen...
 
D

damanrico

Als ik een 0900 nummer bel met mijn Telfort prepaid hoor ik altijd een bericht van: dit gesprek kost blablala per minuut + mobiele telefoonkosten.
Weet niet als dit bij elk 0900 is, maarja.

Dus ik denk dat Telfort die andere 1.15 euro per minuut van jouw prepiad afhaalt.
Daarom is het ook nooit echt slim om met een mobiel (prepaid helemaal) te bellen naar een 0900 nummer.

Denk dus dat je het probleem in doe hoek van Telfort moet zoeken en niet van Chello (ook eens voor het eerst) :P
 

little_peet

Forum Gebruiker
Berichten
499
sterker nog als je een gratis 0900 of 0800 nummer draaid moet je bij heel veel mobielen providers ruim een euro betalen. En eidereen was zo blij met al die mooie centrale nummers die voor heel nederland het zelfde zijn.

Kan me herinneren dat de consumentenbond of kassa of radar hier al een keer aandacht aan besteed heeft.
 
Bovenaan