S
Speelman
Ooit nam ik een abonnement bij chello, omdat ik geen vaste telefoonaansluiting had en er ook geen wilde. Die wil ik nog steeds niet. Hoe kan het dan zo zijn dat ik de service desk met mijn mobieltje via een 0900 nummer moet bereiken? Een nummer dat door alle grote netwerkaanbieders in de ban is gedaan en mij bij Telfort in plaats van de door UPC beloofde 10 cent maar liefst 1 Euro 25 per minuut kost. Dit wist ik niet...Midden in het gesprek met de servicemedewerker werd de verbinding verbroken wegens teweinig beltegoed.
Dit vind ik ronduit een enorme blunder, een teken van matig denken. Chello, die de kabel aanprijst tegenover zijn concurrenten die gebruik maken van de vaste telefoonlijn, laat mensen juist alleen maar via die telefoonlijn met hun hulpdienst bellen? En laat mensen die mobiel geholpen willen worden in de kou staan? Absurd en de omgekeerde wereld...
Het 0900-nummer van de servicedesk moet gauw verdwijnen...
Dit vind ik ronduit een enorme blunder, een teken van matig denken. Chello, die de kabel aanprijst tegenover zijn concurrenten die gebruik maken van de vaste telefoonlijn, laat mensen juist alleen maar via die telefoonlijn met hun hulpdienst bellen? En laat mensen die mobiel geholpen willen worden in de kou staan? Absurd en de omgekeerde wereld...

Het 0900-nummer van de servicedesk moet gauw verdwijnen...