3
330d
Ik heb altijd zo'n hekel aan om naar de klantenservice te bellen. Ten eerste is het een 0900 nummer, voor abonnees die bijv bellen onbeperkt hebben mag je nog steeds extra kosten betalen. Enfin, eenmaal aan de lijn, mag je je postcode en huisnummer inspreken. Ik moet heel vaak schreeuwen omdat de computer aan de andere kant mijn stem niet zou hebben gehoord. Zo af en toe moet je dan alsnog je postcode intikken.
Na de keuzemenu als je tenminste de juiste optie heb gekozen, krijg je eindelijk iemand aan de lijn, vraagt die dood leuk wat is uw postcode huisnummer. Dit maak ik altijd mee, waarop ik een keer vroeg waarom moest ik net schreeuwen door de telefoon om mijn postcode huisnummer door te geven en nu vraag je het weer? Ja dat systeem is niet gekoppeld aan de mijne
Moet wel zeggen dat de medewerkers wel vriendelijk te woord staan, maar of het probleem altijd kan worden opgelost, dat is een andere zaak...
Na de keuzemenu als je tenminste de juiste optie heb gekozen, krijg je eindelijk iemand aan de lijn, vraagt die dood leuk wat is uw postcode huisnummer. Dit maak ik altijd mee, waarop ik een keer vroeg waarom moest ik net schreeuwen door de telefoon om mijn postcode huisnummer door te geven en nu vraag je het weer? Ja dat systeem is niet gekoppeld aan de mijne

Moet wel zeggen dat de medewerkers wel vriendelijk te woord staan, maar of het probleem altijd kan worden opgelost, dat is een andere zaak...

