• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

0900 nr klantenservice

  • Onderwerp starter Onderwerp starter 330d
  • Startdatum Startdatum
3

330d

Ik heb altijd zo'n hekel aan om naar de klantenservice te bellen. Ten eerste is het een 0900 nummer, voor abonnees die bijv bellen onbeperkt hebben mag je nog steeds extra kosten betalen. Enfin, eenmaal aan de lijn, mag je je postcode en huisnummer inspreken. Ik moet heel vaak schreeuwen omdat de computer aan de andere kant mijn stem niet zou hebben gehoord. Zo af en toe moet je dan alsnog je postcode intikken.

Na de keuzemenu als je tenminste de juiste optie heb gekozen, krijg je eindelijk iemand aan de lijn, vraagt die dood leuk wat is uw postcode huisnummer. Dit maak ik altijd mee, waarop ik een keer vroeg waarom moest ik net schreeuwen door de telefoon om mijn postcode huisnummer door te geven en nu vraag je het weer? Ja dat systeem is niet gekoppeld aan de mijne :D

Moet wel zeggen dat de medewerkers wel vriendelijk te woord staan, maar of het probleem altijd kan worden opgelost, dat is een andere zaak...
 
De eerste keer gaat het erom dat het systeem probeert te herkennen of er in jouw postcode gebied een grote storing gaande is.
Dan krijg je een bandje met een mededeling te horen.
Indien dat niet zo is krijg je een medewerker aan de lijn die jouw postcode dus niet weet.
Ergerlijk?
Misschien maar niet onoverkomelijk ;)
 
Ah... dan is dat wel begrijpelijk, maar dat de medewerker dat mij niet vertelde vind ik wel vreemd. Toch prefereer ik dat je je postcode kan intoetsen, hoef ik niet meer te schreeuwen :P
 
De stemherkenningssoftware werkt niet optimaal, maar schreeuwen draagt over het algemeen niet bij aan een betere herkenning....

Waarschijnlijk heb ik ooit mijn nummer bij UPC geregistreerd, want als ik ze bel weten ze gelijk wie ik ben en waar ik woon.
Misschien kan jij je nummer ook bij ze geregistreerd krijgen.
 
Terug
Bovenaan