0900-misbruik

Status
Niet open voor verdere reacties.
L

lex

ik kreeg dus afgelopen woensdag een emailtje van chello dat de snelheden worden verhoogd,dat is natuurlijk goed nieuws!

De dag erna had ik opeens geen toegang meer tot het internet,geen email niks,allemaal foutmeldingen,nou had ik van een college gehoord dat het er bij hem 1 dag heeft uitgelegen en daar na weer perfect,ik dus een dag gewacht.

Vrijdag weer geen internet/email niks,ik bellen naar de helpdesk 0900-1580.

10 eurocent per minuut+kosten van je eigen telefoon bla bla je kent het wel.
hang ik eerst een half uur aan de lijn voor ik er door kom,daarna eindelijk iemand aan de lijn.

Storing meneer dat kan niet alles moet gewoon werken,nou dus niet heb al 2 dagen geen internet en ik heb niks veranderd aan mn pc!

O dan moet U even naar LAN instellingen en dan moet u dit even veranderen in dit,daarna de voeding van uw kabelmodem eraf even wachten en er weer op en opnieuw opstarten.

en ja hoor het werkt weer.

nou denk ik dus door die veranderingen dat er iets gewijzigd moet worden in je instellingen voor dat allemaal werkt,als ze dat nou gewoon doorgeven voor ze het veranderen.
nee ze hebben liever dat je een uur aan een 0900 nummer hangt dan kan er nog wat geld worden verdient!!!

heb ik het nou mis of is het gewoon zo????
 

Scar

Forum Gebruiker
Berichten
551
lex zei:
nee ze hebben liever dat je een uur aan een 0900 nummer hangt dan kan er nog wat geld worden verdient!!!

heb ik het nou mis of is het gewoon zo????

60 minuten x 10 cent = the UPC moneytrain........dacht het niet he, je hebt het mis
 
V

Virtugon

Maar er bellen zo veel mensen met klachten dat zer toch wel degelijk geld aan kunnen verdienen.
 
R

REDDEVILL

Virtugon zei:
Maar er bellen zo veel mensen met klachten dat zer toch wel degelijk geld aan kunnen verdienen.

Ik heb dat ook meegemaakt. ik kon opeens niet meer op mijn internet komen belde ik naar de chello helpdesk. die zijden dat me isp nummer was gewijzigt en dat ik drivers moest gaan downloaden voor me netwerk kaart(bull shit). ik heb ongeveer denk ik 12 minuten gebeld met toen was me telfort kaart leeg(12 euro) en dat rare verhaal over die drivers downloaden klopt niks van want ik had opeens weer internet na een uurtje.
 
V

Virtugon

Ach ja, laten we maar niet terug vallen op al die klachten net zoals dat hun DNS eruit ligt en dat ze tegen mensen zeggen dat ze hun harde schijf maar moeten formateren. ::)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan