- Berichten
- 2.153
- Internet
- Ziggo
- Digitale TV
- Ziggo
Hallo allemaal,
Ik heb vanaf 20/11 18.30 uur t/m 21/11 19.25 uur zonder UPC gezeten. Geen internet, geen telefoon, geen TV, zowel digitaal als analoog. Het bleek om een kapotte eindversterker in een wijkkast te gaan.
Ik heb vandaag 2 keer met mijn mobiel naar 0900-1580 gebeld. Er wordt gezegd dat dit € 0,10 per minuut kost. Het eerste gesprek duurde 17.47 minuten en het 2e gesprek duurde 09.48 minuten. Volgens mij is dit - afgerond - 28 minuten en zou in mijn optiek ca. € 3,- moeten zijn.
Kan iemand mij verklaren waarom ik naderhand verneem dat die 2 gesprekken totaal € 10,86 hebben gekost? Belazerd UPC ons, of snap ik iets niet helemaal?
Ik lees de antwoorden zaterdag wel, maar alvast bedankt voor de reacties. Alfons
Ik heb vanaf 20/11 18.30 uur t/m 21/11 19.25 uur zonder UPC gezeten. Geen internet, geen telefoon, geen TV, zowel digitaal als analoog. Het bleek om een kapotte eindversterker in een wijkkast te gaan.
Ik heb vandaag 2 keer met mijn mobiel naar 0900-1580 gebeld. Er wordt gezegd dat dit € 0,10 per minuut kost. Het eerste gesprek duurde 17.47 minuten en het 2e gesprek duurde 09.48 minuten. Volgens mij is dit - afgerond - 28 minuten en zou in mijn optiek ca. € 3,- moeten zijn.
Kan iemand mij verklaren waarom ik naderhand verneem dat die 2 gesprekken totaal € 10,86 hebben gekost? Belazerd UPC ons, of snap ik iets niet helemaal?
Ik lees de antwoorden zaterdag wel, maar alvast bedankt voor de reacties. Alfons
