• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

0.26 download 2.50 upload

  • Onderwerp starter Onderwerp starter tweakers
  • Startdatum Startdatum
T

tweakers

Ik zit sinds enkele dagen met een heel raar probleem namelijk

0.26 download 2.50 upload

ik weet niet wat er aan de hand is , heeft iemand hier ervaring mee ?

Ik heb het alles in 1 pakket vorig jaar genomen dus het 25 Mb Internet pakket..
Zwart cisco modum met telefonie aansluiting erop..

Gr Tweakers
 
Ga eens naar 192.168.100.1 en post dan je signaalwaardes, deze vind je onder signal
 
Power Level: Signal to Noise Ratio:
Channel 1: 3.6 dBmV 37.8 dB
Channel 2: 3.8 dBmV 37.6 dB
Channel 3: 3.7 dBmV 37.5 dB
Channel 4: 3.4 dBmV 37.2 dB
Channel 5: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 6: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 7: 0.0 dBmV 0.0 dB
Channel 8: 0.0 dBmV 0.0 dB

Power Level:
Channel 1: 44.2 dBmV
Channel 2: 0.0 dBmV
Channel 3: 0.0 dBmV
Channel 4: 0.0 dBmV
 
mmmz heb je changes gemaakt ? abo omgezet bv. ??

Ik heb uit een betrouwbare bron vernomen dat als UPC alleen je telefoon activeert en per ongeluk bv je internet abo eraf haalt dat je dan dit soort snelheden haalt

Je kan dan wel internetten maar op een hele lage speed. Die low-bandwith internet access schijn je bij bv alleen een telefoon abo ook te krijgen
 
Changes zijn meer dan een jaar geleden gemaakt...

Heb nu net mijn oude cisco 3000 modum aangesloten die had ik hier nog liggen 3x raden ? alles loopt vol heel apart of modum stuk of toch iets niet goed ...
 
tweakers zei:
Changes zijn meer dan een jaar geleden gemaakt...

Heb nu net mijn oude cisco 3000 modum aangesloten die had ik hier nog liggen 3x raden ? alles loopt vol heel apart of modum stuk of toch iets niet goed ...

Je bedoelt dat je met de EPC3000 wel gewoon je snelheid haalt? In dat geval heeft UPC je internetabo geactiveerd op de EPC3000 en je telefoonabo op de EPC3212. Dat verklaart ook die extreem lage snelheid op de EPC3212 (die krijg je bij UPC standaard op je telefoonmodem). Even de HD bellen is de enige manier om dit snel opgelost te krijgen.
 
Dus als ik het goed begrijp,
is je oude modem nog actief op het netwerk en je nieuwe modem niet.
Dan is er is fout in de administratie, wordt dus bellen.

Wat je ook kan doen is het webcare team benaderen en vragen ofdat zij dit kunnen oplossen.
Als je hun benaderd, je UPC-accountnummer en de mac-adressen van de modem's vermelden.

suc6

<edit> type blijkbaar niet snel genoeg!!!
 
pa3eia zei:
Wat je ook kan doen is het webcare team benaderen en vragen ofdat zij dit kunnen oplossen.
Als je hun benaderd, je UPC-accountnummer en de mac-adressen van de modem's vermelden.

Dan duurt het doorgaans wel dik een week voordat je respons krijgt, hou daar dus rekening mee.
 
Nee , het probleem is dat ik gewoon een jaar lang op de 3212 heb geinternet goede snelheid etc.

sinds x aantal dagen werkt het niet naar behoren, om te testen wat er aan de hand was heb ik de cisco 3000 aangesloten , die werkt nog waarom weet ik niet dat boeit me niet weet nu de oorzaak het moet aan de 3212 modem liggen denk dat de 3212 stuk is dan..
 
(als eerder gezegd) volgens mij staat er echt maar op 1 modem tegelijk je internet abo. denk dat er als je oude modem de snelheid haalt er iets mis is in de administratie van upc...maar aan de andere kant zou ik dan verwachten dat zowel down als up slecht is op de nieuwere. raar iig...zou ze zeker even benaderen.
 
Terug
Bovenaan