C
Cold_Green
Ik heb geprobeerd om € 5,00 korting per maand te krijgen op mijn factuur, dit omdat ik chello classic en priority heb. Nu heb ik inmiddels wel mijn factuur online, maar geen korting.
Dus ik eens gebeld met upc klantenservice. Wat blijkt nu, ik heb 2 klantnummers. 1 voor telefonie en 1 voor chello. Niet zo'n probleem, maak er maar 1 klantnummer van. Want alles staat toch al op 1 adres en 1 bankrekeningnr.
"Helaas dat gaat niet meneer." kreeg ik te horen.
Dan moet u eerst 1 van de diensten opzeggen en vervolgens weer aanvragen en dan komt u wel in aanmerking voor de korting. Maar dan ben ik of mijn telefoonnr. kwijt. Of ik heb een hoop gezeik met het aan en afsluiten van mijn chello, plus dat ik mijn e-mail adres kwijt ben.
Dus helaas geen korting voor mij.

Ik zou zeggen UPC weer een goede aktie.
Ga maar eens krom staan, dan zal ik die € 5,00 met plezier doneren!!!!!

Dus ik eens gebeld met upc klantenservice. Wat blijkt nu, ik heb 2 klantnummers. 1 voor telefonie en 1 voor chello. Niet zo'n probleem, maak er maar 1 klantnummer van. Want alles staat toch al op 1 adres en 1 bankrekeningnr.
"Helaas dat gaat niet meneer." kreeg ik te horen.
Dan moet u eerst 1 van de diensten opzeggen en vervolgens weer aanvragen en dan komt u wel in aanmerking voor de korting. Maar dan ben ik of mijn telefoonnr. kwijt. Of ik heb een hoop gezeik met het aan en afsluiten van mijn chello, plus dat ik mijn e-mail adres kwijt ben.
Dus helaas geen korting voor mij.


Ik zou zeggen UPC weer een goede aktie.
Ga maar eens krom staan, dan zal ik die € 5,00 met plezier doneren!!!!!


