• Let op: Dit is het archief van het Provider Forum. De berichten die je hier ziet zijn gedateerd en er kan niet meer op worden gereageerd.

€ 5,00 korting op chello en telefonie

C

Cold_Green

Ik heb geprobeerd om € 5,00 korting per maand te krijgen op mijn factuur, dit omdat ik chello classic en priority heb. Nu heb ik inmiddels wel mijn factuur online, maar geen korting.
Dus ik eens gebeld met upc klantenservice. Wat blijkt nu, ik heb 2 klantnummers. 1 voor telefonie en 1 voor chello. Niet zo'n probleem, maak er maar 1 klantnummer van. Want alles staat toch al op 1 adres en 1 bankrekeningnr.
"Helaas dat gaat niet meneer." kreeg ik te horen.
Dan moet u eerst 1 van de diensten opzeggen en vervolgens weer aanvragen en dan komt u wel in aanmerking voor de korting. Maar dan ben ik of mijn telefoonnr. kwijt. Of ik heb een hoop gezeik met het aan en afsluiten van mijn chello, plus dat ik mijn e-mail adres kwijt ben.
Dus helaas geen korting voor mij. >:( :(
Ik zou zeggen UPC weer een goede aktie.
Ga maar eens krom staan, dan zal ik die € 5,00 met plezier doneren!!!!!  ;D ;D ;D
 
Ah nee joh, ze hebben je in de maling genomen ofzo..
Ik had precies hetzelfde, moest alleen even de boel omzetten naar 1 pakket.

Hier kun je dat aanvraag formulier downloaden: https://www.upc.nl/index.php?PageID=31500
De enige maar die eraan zit is dat je dan een nieuw jaarcontract aangaat.
 
Ja thanx René, maar ik had UPC gebeld nadat ik zo'n formulier had ingevuld.
Zal ze morgen nog eens bellen, want de ene helpdesk medewerker is de andere niet, zal ik maar zeggen.
En dan zeg ik het op een nette manier.
 
Oh wacht, ik had even over die verschillende klantnummer heen gelezen.
Volgens mij moeten ze dat wel recht trekken, is toch eigenlijk een foutje van hun?
 
Terug
Bovenaan