Gebruikersnaam en wachtwoord aanpassen ZiggoGo

We dwalen af denk ik.. maar okay, het schijnt dus niet zo simpel te werken en ik vind dit wel een agendapuntje ten behoeve van het verbeteren van de ZiggoGo app. Bij bank apps kan je gewoon alles blokkeren/verwijderen online. De ZiggoGo app is in feite ook een betaalde dienst en dan mag je ook de bijbehorende beveiligingsinstellingen verwachten.
Welke beveiligingsinstellingen zou je dan verwachten? Het was gewoon niet zo slim om die inloggegevens uit te lenen, vooral niet omdat je daarmee ook die van Mijn Ziggo prijsgaf. Zou die koppeling er niet zijn, dan zou het probleem qua privacy er nauwelijks zijn dunkt me. Hoezo in feite een betaalde dienst? Ik kan me niet herinneren dat ik bij de komst van die app ook maar een cent extra heb betaald. Maar los daarvan. wat valt er in ZiggoGo eigenlijk te beveiligen?
 
Helemaal gelijk in.... geen speld tussen te krijgen. De vraag werd een discussie hoe slim iemand is. Bijzonder...

Graag een slotje erop [emoji1303]
 
Bovendien vroeg ik naar aanleiding van opmerkingen in die richting wat er dan in ZiggoGo dan valt te beveiligen. Daar kwam geen antwoord op, in plaats daarvan struikel je alleen maar over dat ene woordje slim. Maar ik ben nog steeds benieuwd naar wat je bedoelt met dat beveiligen.
 
De discussie dat het niet slim was van Ziggo om de app, films bestellen en mijn Ziggo allemaal met hetzelfde wachtwoord te beveiligen is al jaren geleden voor het eerst gevoerd (UPC tijd).
Ziggo heeft er echter niets bij geleerd en blijft dit onveilige systeem hanteren.
 
Nee, je hoort de gegevens eigenlijk helemaal niet 'uit te lenen' en zou je dus in principe ook helemaal niet te hoeven uit- of inloggen :)

Dan is het knap lastig als je uit elkaar gaat en je al bijna 5 maande niet meebetalende ex-partner dus blijkbaar mee wil blijven liften op jouw account en ook jouw centen. Hij betaalt geen ene cent voor wat dan ook, maar kan dus nog wel steeds inloggen. Ik heb alles veranderd, het emailadres en het wachtwoord. Alleen kan ik dus het emailadres en dus ook de inlognaam van ZiggoGo blijkbaar niet veranderen, alleen maar het wachtwoord. Dus wel van MijnZiggo en bijbehorend MijnVodafone het email adres. Ik vind het heel apart dat dan ZiggoGo niet aangepast wordt. Gisteravond zette meneer ineens mijn Nextbox weer eens op een van zijn favoriete zenders, en kon zelfs Youtube starten even later op mijn TV, terwijl hij 20 km verderop woont, hij heeft natuurlijk ooit wel de gegevens gekregen toen we nog samen waren, vandaar dat ik weet dat hij nog steeds beschikking heeft over mijn ZiggoGo en over mijn Nextbox. Sinds 4 maanden betaalt hij niks meer, onder het mom van nee volgende maand dan betaal ik, echt. Ik word knettergek vn die vent en zijn klaploper gedrag.
 
als je het Mijn Ziggo wachtwoord hebt gewijzigd blijft Ziggo GO nog maximaal 14 dagen ingelogd met de oude gegevens, na 14 dagen verloopt de token. Een functie om alle apparaten uit te loggen (of één voor één) is er inderdaad niet op dit moment.
Bron
 
vandaar dat ik weet dat hij nog steeds beschikking heeft over mijn ZiggoGo en over mijn Nextbox.
en de contracthouder mag alles betalen wat via de next besteld word , dus zorgen dat je die terug krijgt.
En ook voor de kosten van de next bij beëindigen contract en niet terug sturen

Edit =aanvulling
 
Laatst bewerkt:
@Caatjetruf , misschien even Ziggo bellen en de situatie uitleggen. Kunnen ze niets doen weten ze er wel van.
Is makkelijker voor mocht er iets zijn.
 
Terug
Bovenaan