Smartwifi kan mijn netwerk niet vinden

En daarna ap open laten staan, naar je WiFi setting gsm gaan en naar WiFi modem gaan is je gsm verbonden door met stap 3
@Wim Vos
je krijgt soms , de melding wifi verbinding heeft geen internet verbinding , moet ik verbonden blijven, is dat aangeklikt schakelt hij niet automatisch meer om naar ander wifi netwerk.

dus wat je ook kan doen kijken of de wifi pods onder opgeslagen netwerk gsm staat en verwijderen en opnieuw proberen te installeren.

edit is toevoeging
 
Laatst bewerkt:
Vandaag heb ik weer gebeld met Ziggo. Zij constateren dat mijn modem goed werkt (de 'voorkant'), maar ook zij kunnen niet inloggen op het modem (de 'achterkant'). Is waarschijnlijk een softwareprobleem. Dat hebben ze nog niet eerder gezien. Ziggo kijkt nu of er software op mijn modem kan worden gezet zodat ik in elk geval de pod kan installeren. Als dat niet lukt, wordt het modem omgeruild.
Bedankt voor jullie mee-denken!
 
Een update: vandaag heeft een softwarespecialist van Ziggo vanaf afstand de pod geïnstalleerd op mijn modem. Ik kan nog steeds niet goed inloggen op mijn modem, maar kan nu in elk geval wel de pod gebruiken.
 
Maar je hoort toch ook gewoon te kunnen inloggen op je modem. Onderneemt Ziggo nog aktie?
 
Maar je hoort toch ook gewoon te kunnen inloggen op je modem. Onderneemt Ziggo nog aktie?
Niet meteen. Ze gaan kijken of niet veel meer gebruikers niet goed kunnen inloggen op het modem zonder dat die gebruikers dat zelf weten (je ontdekt dat immers pas als je inlogt) en daarnaast hoopt Ziggo dat het probleem is verholpen zodra er een update voor het modem beschikbaar is.
 
Terug
Bovenaan