Mijn Ziggo - kan mijn producten niet wijzigen.

P

Pietlut

Ik zit er zelf mee dat als ik mijn Ziggo start( app) dat ik mijn producten niet kan wijzigen.
Pagina niet beschikbaar?
Ik heb toch niet zo,n ouder abonnement? Ik las dat het daar iets mee te maken kan hebben.
Maar zou je niet kunnen zeggen dat Ziggo dit toch voor mekaar moet krijgen zodat deze klanten ook . mijn ziggo . op een fatsoenlijke manier kunnen gebruiken?
 
Hoe moet ik dat dan doen?
Want bij mijn Ziggo kan ik wat ik ook probeer mijn abonnement niet wijzigen.? Pagina niet beschikbaar ..verversen helpt ook niet.
Je zou toch zeggen dat Ziggo dit op orde moet hebben een klant wil iets wijzigen maar het lukt niet. Ik snap best dat er kennelijk nieuwe abo,s zijn( wist niet dat ik een oude had) maar dan zou je het toch ook voor mekaar moeten kunnen krijgen dat deze klanten ook kunnen wijzigen toch? Tenminste zo zie ik het maar kennelijk is dat niet zo makkelijk.
Maar toch het zou wel prettig zijn als deze klanten ook gewoon mijn Ziggo kunnen gebruiken zoals het hoort. Het lukt dus niet op de website als de app..
 
Het lukt mij ook niet op de Ziggo community in te loggen.

Bij mijn Ziggo kom ik erin Wil ik me dan bij de community registreren lukt het niet omdat ik me eerst moet registeren maar dan krijg ik de melding dat het e mail adres al door iemand anders gebruikt wordt.
Ik weet niet meer of ik me toen al geregistreerd heb. Wellicht een hele tijd geleden toen ik nog geen Ziggo had.
Wat nu te doen? Als ik dus via mijn Ziggo in log kan ik er nog niets mee..

Toch apart dat als je je abo wilt wijzigen in mijn Ziggo dat dat voor veel klanten niet lukt wellicht dat Ziggo er toch iets aan kan doen.
 
Laatst bewerkt:
Hoe moet ik dat dan doen?
Want bij mijn Ziggo kan ik wat ik ook probeer mijn abonnement niet wijzigen.? Pagina niet beschikbaar ..verversen helpt ook niet.
als een bepaalt abonnement niet meer bestaat krijg je dat heb ik tijd bij de next ook gehad
 
als een bepaalt abonnement niet meer bestaat krijg je dat heb ik tijd bij de next ook gehad
Dank voor je informatie Freewillie.
Ze zijn er mee bezig het is even niet anders er hebben meerdere klanten last van maar goed ik denk dat Ziggo dit wel op gaat lossen.

Maar ik heb net gebeld met Ziggo en toch wel bijzondere info. Tenminste voor mij.. wellicht dat het voor jullie bekend is.
Ik wilde dus internet only afnemen. Nogmaals verder zeer tevreden met alles maar ik gebruik Ziggo Go toch niet.
Ik was dus in de vooronderstelling dat ik 6 Euro meer in de maand voor Ziggo Go moest betalen. Wat zegt de_ overigens zeer nette en aardige mevrouw_helpdesmedewerkster mij nou?:
Als je nu internet only af neemt gaat ook echt je tv signaal eraf! Klopt dat? Want af en toe gebruik ik via een decoder wel nog af en toe het coax tv signaal om iets op te nemen of te kijken. Dus omdat deze info voor mij volledig nieuw was heb ik gezegd dat ik hier dus nog effe over na wilt denken of ik dan wel het internet only af wilt nemen.
Omdat dit zo volstrekt nieuw voor mij is zou ik jullie willen vragen..weten jullie dat je nu dus echt internet only van Ziggo af kan nemen?
Dus internet volledig zonder tv maw zonder het coax tv signaal en ook Ziggo Go eraf.
Ben benieuwd wat jullie mij hierover kunnen mededelen.
 
@Pietlut nu toe nog steeds tv signaal, zit al meer als maand bij KPN
Zeer bedankt weer voor je reactie Freewillie.
Maar dan snap ik er niets meer van. Door de info van de aardige helpdesk medewerkster heb ik dus niet gewijzigd omdat zij mij vertelde dat ook echt nu het tv signaal eraf gaat.
Ik heb zeer duidelijk aangegeven wat mijn huidige info was en ik dit ook op verschillende fora gelezen heb namelijk: Internet only gaat bij Ziggo nog steeds niet. Het was een apart gesprek omdat dat nog steeds moeilijk is uit te leggen dat je internet only af neemt maar in feite hoe dan ook nog altijd geen internet only is omdat tv er gewoon op blijft. Zo heb ik het ook aan haar uitgelegd maar zij wist waar ik het over had. Toch verzekerde ze mij dat het tv signaal er echt af gehaald kon worden. En dus niet alleen Ziggo Go eraf zoals ik dacht.

Hoe moet ik dat dan zien? Hoe haalt Ziggo dan het tv signaal eraf ? Want dat veranderd de zaak wel als je internet only afneemt dat je dan ook helemaal geen tv signaal meer hebt. Daarom had ik ook gezegd dat ik dan nog niet kan beslissen en nog effe erover moet nadenken omdat ik dan via het tv signaal( coax) ook niets meer op kan nemen ik heb er momenteel een vrij goede decoder aan hangen.

Wat zeg jij hierover Freewillie??..ik begrijp echt niets meer van.
Word er dan werkelijk info verspreid wat niet klopt? Daar kan die vrouw wellicht ook niets aan doen want je weet niet wat voor info zij weer krijgt van Ziggo. Maar ik vindt wel dat Ziggo duidelijke info moet geven ook aan hun helpdeskmedewerkers want hierop neem je als klant een beslissing. Ik hoop ook dat Ziggo het snel voor mekaar krijgt dat iedere klant mijn Ziggo kan gebruiken maar goed daar wordt aan gewerkt dus dat zal wel in orde komen.
 
Kan de pagina niet vinden kan je nog eens een link sturen aub.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan