Beste mensen, na veel twijfels toch maar ff mijn verhaal hier op dit forum.
Ik heb bewust een blokkade (7) op mijn vaste telefoon omdat ik alleen bereikbaar daar mee wil zijn en niet hoef te bellen via vaste telefoon. Bellen doe ik namelijk via mijn mobiel.
in maart / april 2021 had ik gemerkt toch te kunnen bellen via vaste lijn terwijl de blokkade er op zat. Dit heb ik (via chat) bekend gemaakt bij Ziggo klantenservice. Ze vertelde mij dat dit eigenlijk onmogelijk was en raar was. (router gereset etc.) maar niks helpt. een week later weer via chat klantenservice gesproken en weer alles gereset alleen nu ook via ziggo kant. Na controle aan mij kant kan ik helaas nog steeds bellen via de vaste lijn. Afgelopen week (juni 2021) nogmaals via chat de klantenservice gesproken. maar nog steeds niet opgelost.
En voor de gene, die zegen, gooi vaste lijn er dan uit. Ja daar heb ik over na gedacht. Maar ik krijg toch nog wat mensen graag naar het vaste nummer willen bellen.
Misschien hebben meer mensen hier last van en weten deze mensen dit niet.
Ik heb bewust een blokkade (7) op mijn vaste telefoon omdat ik alleen bereikbaar daar mee wil zijn en niet hoef te bellen via vaste telefoon. Bellen doe ik namelijk via mijn mobiel.
in maart / april 2021 had ik gemerkt toch te kunnen bellen via vaste lijn terwijl de blokkade er op zat. Dit heb ik (via chat) bekend gemaakt bij Ziggo klantenservice. Ze vertelde mij dat dit eigenlijk onmogelijk was en raar was. (router gereset etc.) maar niks helpt. een week later weer via chat klantenservice gesproken en weer alles gereset alleen nu ook via ziggo kant. Na controle aan mij kant kan ik helaas nog steeds bellen via de vaste lijn. Afgelopen week (juni 2021) nogmaals via chat de klantenservice gesproken. maar nog steeds niet opgelost.
En voor de gene, die zegen, gooi vaste lijn er dan uit. Ja daar heb ik over na gedacht. Maar ik krijg toch nog wat mensen graag naar het vaste nummer willen bellen.
Misschien hebben meer mensen hier last van en weten deze mensen dit niet.