Inloggen E-mail

Caspar86

Forum Gebruiker
Berichten
5
Sinds enige tijd is het onmogelijk om op mijn laptop in te loggen op mijn Ziggo webmail account.
Ik krijg telkens de melding: "Er is een fout opgetreden. Probeer het nogmaals."
Inloggen op de tablet en telefoon lukt wel. Ik heb al op advies o.a cookies en historie verwijderd.
Niets helpt.
Wie kan mij een oplossing aandragen?
 
Welk besturingssysteem gebruik je? Was laatst ook iemand met een oude versie van MacOS die zoiets had.
 
een oude versie van MacOS
Dat ging juist over de nieuwste versie van MacOS. :)

Maar het klopt dat het gebruikte OS ook een rol kan spelen. Of addblockers.
 
Ja inderdaad, maar ik bedoelde eigenlijk deze van Ronhaar:
Alleen gaat dat over Mijn Ziggo, en niet over mail dus is niet helemaal hetzelfde probleem.
 
Goede gebruikersnaam? Tot een paar weken geleden mocht je het "@ziggo.nl" weglaten bij de inlognaam. Nu niet meer.

Nee, dan is de foutmelding anders en zegt hij "verkeerde spelling gebruikersnaam".
 
Ik gebruik nog Windows Vista.
:shocked: Echt? Dat is niet verstandig.
Ik snap best dat het misschien vertrouwd is of niet aankomen als het werkt, maar sinds 2017 worden er geen security updates meer voor uitgebracht.
Het is tegenwoordig echt een groot risico om je op internet te begeven met niet ondersteunde software.

Ik zou zo snel mogelijk een Windows 10 license aanschaffen.
 
Terug
Bovenaan